استان سمنان 41 موکب اربعین دارد/ ارتقای خدمت رسانی به زائران


استان سمنان 41 موکب اربعین دارد/ ارتقای خدمت رسانی به زائران

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه این استان در اربعین سال جاری ۴۱ موکب دارد، گفت: ۳۹ موکب در مرز مهران و همچنین کشور عراق و دو موکب در شهرستان سمنان برپا است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر شنبه در نشست ستاد اربعین سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه این استان سرجمع ۴۱ موکب دارد که دو موکب در سمنان و مابقی در خارج استان هستند، بیان کرد: این موکب ها در مسیر پیاده روی در عراق، مرز مهران و همچنین داخل استان مستقر و فعال هستند.

وی افزود: بازرسی و بازدیدهای مستمر از وضعیت فعالیت موکب‌های اربعین حسینی در داخل استان و مرز مهران به جهت ارتقا سطح خدمات به زائران در حال انجام است.

استاندار سمنان با بیان اینکه ضرورت دارد تا تمهیدات لازم برای بحث برگشت زائران از مراسم اربعین حسینی درحوزه استان نیز اندیشیده شود، ابراز کرد: بحث جاماندگان از اربعین حسینی در استان از دیگر مسائلی است که لازم است توسط فرمانداران با استفاده از تمامی امکانات موجود در سطح شهرستان‌ها مدیریت شود.

هاشمی با بیان اینکه نظافت سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین جاده‌ای در استان توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در دستور کار قرار گیرد، ابراز کرد: برای این منظور دستورات لازم داده و نظارت‌ها هم تشدید شده است.

وی افزود: در حوزه اسکان در موکب‌های مستقر در داخل استان، هلال احمر و آموزش و پرورش تمهیدات لازم را برای فراهم آوردن امکانات مطلوب برای زائران در دستور کار داشته باشند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن