دمای هوا در خراسان رضوی تا 8 درجه کاهش می‌یابد


دمای هوا در خراسان رضوی تا 8 درجه کاهش می‌یابد

مشهد ـ کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای هوا در خراسان رضوی طی روزهای یکشنبه و دوشنبه ۶ تا هشت درجه سلسیوس کاهش خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، زهرا عنایتی اظهار کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، دمای هوای استان در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۶ تا هشت درجه سلسیوس کاهش خواهد یافت، این کاهش دما به دلیل سامانه‌ای است که با جریانات سرد و شمالی خراسان رضوی را تحت تأثیر قرار داده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین طی امروز و فردا ضمن افزایش ابرناکی، انتظار می‌رود بارش‌های رگباری توأم با رعد و برق در مناطق شمالی رخ دهد که با توجه به رگباری بودن بارش‌ها احتمال سیلابی شدن و آبگرفتگی مسیرها وجود دارد.

وی در خصوص پدیده وزش باد در خراسان رضوی گفت: از امروز تا روز دوشنبه شاهد وزش باد در استان به خصوص مناطق جنوبی خواهیم بود که این پدیده در جنوب شرقی خراسان رضوی همراه با گرد و غبار، کاهش دید و احتمال بروز خسارت خواهد بود.

عنایتی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان و سبزوار به ترتیب با ۱۳ و ۳۹ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده اند و طی همین بازه زمانی کلانشهر مشهد شاهد نوسات دمایی بین ۱۸ تا ۳۳ درجه سلسیوس بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی