پایان مأموریت اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس در خراسان رضوی


پایان مأموریت اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس در خراسان رضوی

مشهد ـ اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی که به شمال خراسان رضوی سفر کرده بودند، با پایان مأموریت خود به سلامت بازگشتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شامگاه پنج‌شنبه محسن نجابت با بیان این‌که بالگرد حامل اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس در شهرک صنعتی شهرستان درگز به دلیل نقص فنی فرود اضطراری داشته است، اظهار کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی روز پنج‌شنبه با هدف بازدید از مناطق مرزی باجگیران و لطف آباد به وسیله بالگرد به این منطقه رفته بودند.

وی ادامه داد: طبق گفته فرماندار شهرستان درگز این بالگرد به دلیل نقص فنی در محل شهرک صنعتی شهرستان فرود آمده و نمایندگان مجلس با توجه به این وضعیت به‌صورت زمینی به مشهد بازگشتند.

در همین رابطه، مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: سفر اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس که بالگرد آنها دچار نقص فنی شده بود، به سلامت به پایان رسید.

محمد رضا دبیری خاطرنشان کرد: متأسفانه بالگرد اعضا کمیسیون امنیت ملی مجلس که قرار بود از شهرهای شمالی استان بازدید کنند، در محدوده بین باجگیران و لطف آباد دچار نقص فنی و فرود اضطراری شد.

وی ادامه داد: با تلاش کادر پرواز و در کمتر از ۲ ساعت، مشکل پیش آمده برطرف و نمایندگان به ادامه مأموریت خود پرداختند؛ مأموریت این نمایندگان بازدید از شهرهای شمالی استان، پایانه‌های مرزی و گفت‌وگو با مسئولان منطقه‌ای بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز معلم مبارک به برادرم 1401 + عکس نوشته تبریک روز معلم به برادر