موکب حرم حضرت معصومه(س) در مسیر نجف به کربلا آغاز به کار کرد


موکب حرم حضرت معصومه(س) در مسیر نجف به کربلا آغاز به کار کرد

قم - خدمت‌رسانی خادمان موکب حرم حضرت معصومه(س) به زائران اربعین امسال با توجه به حضور چشم‌گیر زائران در مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا، ۱۲ روز مانده به اربعین حسینی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، خادمان موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) درحالی که قرار بود از هفدهم شهریورماه درب موکب آستان مقدس قم را باز کنند امسال با توجه به حضور پرشور زائران در مسیر پیاده‌روی دو روز زودتر از موعد یعنی از شب پانزدهم بستر اسکان را برای زائران فراهم ساختند و از شب شانزدهم شهریورماه نیز ارائه خدمات مختلف رفاهی را آغاز کردند.

موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) شب گذشته با توزیع غذای تبرکی حضرتی از زائران اربعین میزبانی کرد و در بخش اسکان نیز استقبال زائران به میزانی بود که حیاط موکب نیز برای اسکان زائران مورد استفاده قرار گرفت.

سال‌های گذشته از ظرفیت حیاط موکب آستان در روزهای منتهی به اربعین حسینی استفاده می‌شد اما امسال ۱۱ روز مانده به اربعین حیاط موکب مکانی برای اسکان زائر شد که این نشان از حضور گسترده زائران در مسیر پیاده‌روی و استقبال ویژه آن‌ها از موکب آستان مقدس قم است.

موکب آستان حضرت فاطمه معصومه (س) در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده‌روی اربعین در حدود ۱۸ کیلومتری کربلای معلی مستقر است و تا روز اربعین حسینی از زائران میزبانی خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی