برگشت اعتبارات از هیچ مدیری قابل پذیرش نیست


برگشت اعتبارات از هیچ مدیری قابل پذیرش نیست

سنندج- استاندار کردستان گفت: مانده اعتبارات مصرف نشده مهم ترین معیار ارزیابی مدیران ماست و کم کاری در این خصوص از هیچ مدیری قابل پذیرش نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا روز پنجشنبه در پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار داشت: ساماندهی وضعیت گردشگری گردنه صلوات آباد که یک ظرفیت بسیار خوب گردشگری و ورودی مرکز کشور به سنندج است یکی از برنامه‌های مهم ماست که باید در اولویت کاری متولیان امر قرار گیرد.

وی با ذکر اینکه گردنه صلوات یک فضای نوستالژیک برای مردم سنندج است، افزود: نبود امکانات فرهنگی و توریستی در گردنه صلوات که مکان تفریحی مردم است بسیار قابل تأسف بوده و در فضای ۳ هزار و ۹۰۰ هکتار اراضی موجود می‌توان اقدامات بسیاری را اجرا کرد که باید در دستور کار جدی قرار گیرد.

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: دولت اعتباری بالغ بر ۳ هزار میلیارد تومان در بحث مقابله با سیل و آبخیزداری برای کشور اختصاص داده که قطعاً با وجود برنامه و طرح‌های استانی مناسب در این زمینه می‌توان از این فرصت اعتباراتی استفاده کرد.

زارعی کوشا عنوان کرد: ایجاد ستاد اربعین حسینی در مرز باشماق مریوان خوشبختانه با استقبال خوبی مواجه بوده و با اطلاع رسانی مناسب، زائرین سایر مرزها به کردستان سوق داده می‌شوند.

وی با عنوان اینکه مرز باشماق مریوان می‌تواند برکات بسیاری برای استان داشته باشد، بیان کرد: اهداف ما از برگزاری ستاد اربعین در مرز باشماق وحدت، تقریب مذاهب، تقویت ارتباطات با منطقه اقلیم کردستان عراق و فراهم شدن فرصت توسعه و تقویت زیر ساخت‌ها برای استان است.

استاندار کردستان افزود: برای تسریع حضور سرمایه گذار باید تمامی دستگاه‌های اجرایی استان نهایت تلاش و همکاری را داشته باشند چرا که این مهم موضوع راهبردی برای ماست.

زارعی کوشا گفت: مانده اعتبارات مصرف نشده مهم‌ترین معیار ارزیابی مدیران است.

وی افزود: اگر دستگاهی اعتبارات خود را نتواند کامل جذب کند بدون شک با آن دستگاه برخورد خواهد شد و در خصوص مدیریت آن دستگاه تجدید نظر می‌کنیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تندی غذا با این خوراکی‌ها بگیرید