35 هزار گذرنامه در خراسان جنوبی صادر شد


35 هزار گذرنامه در خراسان جنوبی صادر شد

بیرجند _ رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان از صدور آنی گذرنامه ویژه اربعین برای زائران خبر داد و گفت: از ابتدای تیرماه تا کنون ۳۵ هزار گذرنامه در استان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ علی زنگویی امروز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: همه متقاضیان و زائران عتبات عالیات که درخواست گذرنامه کرده‌اند و تاکنون به دست آنها نرسیده است، برای دریافت گذرنامه ویژه اربعین با در دست داشتن مدارک هویتی به اداره مهاجرت و گذرنامه استان مراجعه کنند تا نسبت به صدور آنی گذرنامه ویژه اربعین اقدام شود.

وی در خصوص افرادی که تاکنون درخواست گذرنامه نداده و متقاضی سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین هستند، افزود: این افراد باید به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و نسبت به ثبت درخواست گذرنامه ویژه اربعین اقدام کنند و پس از ۲۴ ساعت برای دریافت گذرنامه خود به اداره مهاجرت و گذرنامه استان مراجعه کنند.

سرهنگ زنگویی با اشاره به اینکه از ابتدای تیرماه تاکنون بیش از ۳۵ هزار گذرنامه صادر و تعداد ۴ هزار و ۴۰۰ گذرنامه تمدید اعتبار شده است، یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته نیز تعداد ۵۵۰ گذرنامه ویژه اربعین به صورت آنی برای زائران صادر و تحویل آنها شده است.

وی با اعلام خدمات رسانی مضاعف اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان برای ارائه تسهیلات مطلوب به زوار اربعین حسینی (ع)، عنوان کرد: کارکنان این اداره روز پنجشنبه و جمعه این هفته از ساعت ۷ صبح الی ۹ شب آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان هستند.

وی از زائران خواست به هیچ عنوان بدون گذرنامه و یا گذرنامه بدون اعتبار و همچنین بدون گذرنامه ویژه اربعین به مرزها مراجعه نکنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن