ضرورت فراگیرکردن فعالیت‌های قرآنی در بین دانش آموزان


ضرورت فراگیرکردن فعالیت‌های قرآنی در بین دانش آموزان

همدان- مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش بر ضرورت فراگیرکردن فعالیت‌های قرآنی در بین دانش آموزان تاکید و این موضوتع را یکی از شاخص های حرکت جامعه به سمت جامعه اسلامی دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، میکائیل باقری چهارشنبه در آئین اختتامیه چهلمین دوره فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان همدان که در سالن اجتماعات خانه معلم همدان برگزار شد، گفت: یکی از شاخص‌های حرکت جامعه به سمت جامعه اسلامی، میزان همراهی و موفقیت با آموزه‌های قرآنی در فضاهای مختلف جامعه است.

وی افزود: خدا را شاکریم که فضای علمی کشور و مدارس ما در توجه به مسائل قرآنی نیز مانند بحث‌های عملی و فعالیت‌های جهادی، پیشرو هستند.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه فعالیت‌های قرآنی از باارزش ترین و مهم‌ترین مسابقات دانش آموزی است، خاطرنشان کرد: گسترده‌ترین و پرمخاطب ترین فعالیت‌ها بین دانش آموزان، مسابقات قرآن، عترت و نماز است.

باقری ضمن تاکید بر فراگیرکردن فعالیت‌های قرآنی، خاطرنشان کرد: امیدواریم با یاری و همراهی همه فعالان قرآنی و مسئولین محترم که خود مأنوس با قرآن هستند، شاهد پرورش و تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی و قرآن کریم باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی