174 دستگاه ناوگان باری خراسان جنوبی آماده خدمت به زائران اربعین


174 دستگاه ناوگان باری خراسان جنوبی آماده خدمت به زائران اربعین

بیرجند- مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از اعلام آمادگی ۱۷۴ دستگاه ناوگان باری استان به صورت داوطلبانه برای انتقال موکب ها و تجهیزات مورد نیاز خدمت رسانی به زائران اربعین خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اسد الله جلال زاده با اعلام این خبر گفت: شرکت‌های حمل و نقل کالای استان برای مشارکت در اجرای این طرح بدون اخذ کمیسیون شرکت، به صورت رایگان برای ناوگان اعزامی به مقصد عراق بارنامه صادر می‌کنند.

به گفته وی با هماهنگی انجام شده با ستاد اربعین استان ۱۷۴ دستگاه انواع ناوگان باری و ۳۰۵ راننده باری استان، آمادگی انتقال موکب ها و تجهیزات خدمات رسانی به زائران اربعین را دارند.

وی اضافه کرد: به منظور بررسی وضعیت ایمنی ناوگان مسافری استان، بازدیدهای مشترک با هماهنگی پلیس راه انتظامی استان از ناوگان اعزامی به عتبات عالیات انجام می‌شود.

جلال زاده تصریح کرد: در این راستا علاوه بر توصیه‌های لازم به رانندگان برای رعایت موارد مرتبط با ایمنی، بهداشتی قبل از سفر، بررسی عملکرد ناوگان در طول مسیر رصد خواهد شد تا زائران عتبات عالیات با خاطری آسوده مسافرت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده بسکتبال فینیکس - مینسوتا 10 اردیبهشت 1403