98 کردستانی در مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن شرکت کردند


98 کردستانی در مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن شرکت کردند

سنندج- رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان از شرکت ۹۸ کردستانی در مرحله استانی چهل‌ و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف خبر داد.

خلیل همتی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرحله استانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه روزهای ۱۶ و ۱۸ شهریورماه در استان کردستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات سراسری قرآن در امامزاده پیرمحمد سنندج افزود: این دوره از رقابت‌های قرآنی ۱۶ شهریورماه با حضور بانوان برگزیده مرحله شهرستانی و ۱۸ شهریورماه با حضور آقایان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان کردستان از شرکت ۹۸ کردستانی در مرحله استانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه خبر داد و بیان کرد: از این تعداد ۵۸ نفر آقا و ۴۰ نفر بانو بوده‌اند.

وی ادامه داد: مرحله استانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه در رشته‌های حفظ پنج جز، ۱۰ جز، ۲۰ جز و کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان و دعاخوانی برگزار می‌شود.

همتی با اشاره به اینکه اذان و دعاخوانی به صورت ضبط شده خواهد بود، افزود: برای اولین بار در چهل وذپنجمین دوره مسابقات سراسری از شرکت‌کنندگان رشته‌های آوایی در قالب دو سوال تفسیری آزمون گرفته می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: داوران این دوره از رقابت‌های قرآنی از استان‌های تهران، کرمانشاه، همدان و کردستان خواهند بود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


افشاگری خانم بازیگر درباره مهدی طارمی