پیشرفت70درصدی پروژه‌های عمرانی کانون پرورش فکری چهارمحال وبختیاری


پیشرفت70درصدی پروژه‌های عمرانی کانون پرورش فکری چهارمحال وبختیاری

شهرکرد- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های عمرانی در دست اقدام این کانون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الله آسمند در شورای اداری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با بیان اهداف تشکیل جلسات شورای اداری، ماهیت و کاردکرد این گونه نشست ها را تقویت فضای همدلی و هم افزایی بین کارکنان و تحقق هرچه بهتر برنامه های استان دانست.

وی اظهار داشت: هم اندیشی مهم ترین عامل موفقیت کارکنان یک سازمان است و این عامل باید در بین همکاران تقویت شود تا سبب اعتلای دستگاه و عامل حرکت و اشتیاق آنان در امور محوله شود، بی شک بیان نظرات، انتقادات و پیشنهادات بی واسطه در فضایی صمیمانه یکی از راهکارهای موثر در قوام بسترهای هم اندیشی است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در ادامه سخنان خود، با اشاره به وضعیت اعتبارات عمرانی در بخش تعمیرات، تاسیسات و بازسازی و اعلان وضعیت هزینه های جاری، افزود: خوشبختانه تاکنون پروژه های عمرانی در دست اقدام حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی ادامه داد: با اجرای این پروژه ها مشکلات و نیازهای مراکز فرهنگی در این حوزه تا حدودی برطرف شده است و کماکان در حال رصد و پیگیری مسائل و تامین دیگر ملزومات هستیم.

آسمند همچنین، ضمن قدردانی از تلاش های بی وقفه مربیان مراکز فرهنگی و مسئولان ستادی در برگزاری هرچه بهتر برنامه ها، جشنواره ها و فعالیت های اجرایی، نتایج حاصله را بازخورد و نمود بارزی از همدلی و همکاری مجموعه کانون استان دانست.

بنابراین گزارش، در این نشست هر یک از کارکنان ستادی به بیان مسائل و تنگناهای موجود در حوزه کاری خود پرداختند و پیشنهادات و نقطه نظرات خود را در زمینه موضوعات مطرح شده بیان کردند.

تشکیل کمیته رفاهی و تامین منابع، به روز رسانی کتاب های بخش علمی، بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های موجود در راستای ساماندهی نیروی انسانی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوست داری ببینی کاراکترهای باب اسفنجی 50 سال دیگه چه شکلی میشن ؟