تأمین اعتبار طرح‌های نیمه‌تمام میراث‌فرهنگی در سفر رئیس‌جمهوری


تأمین اعتبار طرح‌های نیمه‌تمام میراث‌فرهنگی در سفر رئیس‌جمهوری

شهرکرد- معاون میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری از تأمین اعتبار تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام میراث‌فرهنگی استان در سفر رئیس‌جمهوری خبر داد.

به‌گزارش خبرگزاری مهر، کوروش بابائیان در حاشیه بازدید از طرح‌های نیمه‌تمام حوزه میراث‌فرهنگی استان تأکید کرد: تکمیل و بهره‌برداری طرح‌های نیمه‌تمام حوزه میراث‌فرهنگی این استان در دستور کار قرار گرفته است.

بابائیان ادامه داد: بودجه تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام میراث‌فرهنگی از اعتبارات مربوط به سفر رئیس‌جمهوری به استان و بودجه‌هایی از ردیف‌های ملی و استانی اختصاص داده شد.

وی افزود: در این راستا تلاش می‌شود تا با جذب و هزینه‌کرد این اعتبارات بتوان روند تکمیل و بهره‌برداری از تعداد قابل‌توجهی طرح‌های نیمه‌تمام حوزه میراث‌فرهنگی را تسریع کرد.

معاون میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری به‌لحاظ جاذبه‌های خاص تاریخی از مهم‌ترین مکان‌ها و استان‌های کشور برای حضور مسافران و گردشگران داخلی و خارجی به‌شمار می‌رود.

بابائیان یادآور شد: تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام حوزه میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری می‌تواند در افزایش جذب مسافران و گردشگران داخلی و خارجی با هدف اشتغال‌زایی، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی موثر باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا