تزریق نوبت چهارم واکسن کرونا به 14 هزار و 441 نفر در خراسان جنوبی


تزریق نوبت چهارم واکسن کرونا به 14 هزار و 441 نفر در خراسان جنوبی

بیرجند- دبیر ستاد دانشگاهی و پیشگیری از کرونا در خراسان جنوبی گفت: ۱۴ هزار و ۴۴۱ نفر در خراسان جنوبی نوبت چهارم واکسن کرونا را تزریق کردند.

غلامرضا شریف‌زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خوشبختانه روزهای بدون فوتی کرونایی خراسان جنوبی همچنان ادامه دارد و تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در استان همچنان هزار و ۴۷۸ نفر است.

دبیر ستاد دانشگاهی و پیشگیری از کرونا در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بر اساس آخرین آمار ۱۱۴ آزمایش تشخیص مولکولی و سریع کرونا در استان انجام شده است، بیان کرد: بر اساس این آزمایش‌ها ۲۲ بیمار جدید شناسایی شده است.

شریف زاده با بیان اینکه در حال حاضر در خراسان جنوبی ۳۰ بیمار با علائم حاد تنفسی بستری هستند، ادامه داد: ۱۷ نفر از این بیماران مبتلای قطعی به کرونا تشخیص داده شدند.

وی گفت: چهار بیمار کرونا مثبت نیز در بخش مراقبت‌های ویژه(ICU) مراکز درمانی خراسان جنوبی بستری هستند که متأسفانه حال دو نفر از آنان وخیم گزارش شده است.

دبیر ستاد دانشگاهی و پیشگیری از کرونا خراسان جنوبی با تأکید بر تزریق دُز یادآور واکسن کرونا بیان کرد: تاکنون در مجموع تا روز گذشته ۵۸۹ هزار و ۲۶۰ نفر نوبت اول و ۵۳۴ هزار و ۲۵۶ نفر نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

شریف زاده ادامه داد: همچنین ۲۲۷ هزار و ۲۶۸ نفر واکسن نوبت سوم و تنها ۱۴ هزار و ۴۴۱ نفر واکسن نوبت چهارم را دریافت کرده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!