تلاش برای جبران نواقص موجود در مدارس اردبیل


تلاش برای جبران نواقص موجود در مدارس اردبیل

اردبیل-مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: همه عوامل انسانی در آموزش و پرورش باید برای بازگشایی شکوهمند مدارس پای کار باشند و با کار و تلاش مضاعف نسبت به جبران نواقص موجود اقدام نمایند.

به گزارش خبرنگار مهر، کلام‌الله صفری شامگاه یکشنبه در جلسه بررسی وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان استان اردبیل اظهار کرد: همه عوامل انسانی در آموزش و پرورش باید برای بازگشایی شکوهمند مدارس پای کار باشند و با کار و تلاش مضاعف نسبت به جبران نواقص موجود اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه در ساماندهی سرویس مدارس از همکاری تمامی نهادها استفاده خواهد شد، گفت: دغدغه اولیا در این بخش برای ما مهم بوده و تمام تلاش این خواهد بود تا با ساماندهی سرویس مدارس تا شروع سال تحصیلی، مهری با نشاط و بدون استرس برای دانش‌آموزان و اولیا رقم بخورد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل به بهبود وضعیت کنکور در استان اردبیل اشاره کرد و افزود: یکی از راهکارهای علاج برای ارتقای رتبه کنکور و بهبود وضعیت این حوزه توسعه متوازن و عدالت آموزشی در استان است.

صفری بیان کرد: سالانه چهار هزار دانش‌آموز مهاجر وارد استان می‌شود و این وضعیت سرانه فضای آموزشی استان را در وضعیت نامناسبی قرار می‌دهد.

وی دغدغه اصلی آموزش و پرورش در سال‌های آتی را در حوزه فضای آموزشی کمبود فضای آ» وزشی عنوان کرد و ادامه داد: باید دست کم سالانه ۱۲ مدرسه متوسط در استان اردبیل احداث شود که اگر در حوزه ساخت مدارس جدید در شهرستان اردبیل همت نشود دچار مشکل خواهیم شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اختلاف سنی شوکه کننده ژوزه و همسر ایرانی اش