امکانات شهرنشینی اردبیل لایق مردم ولایی دارالامان نیست


امکانات شهرنشینی اردبیل لایق مردم ولایی دارالامان نیست

اردبیل-دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: مهاجرت از محلات و فروختن خانه به قیمت ارزان به دلیل نبود امکانات در اردبیل لایق مردم این شهر نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عبدالله طباطبایی شامگاه یکشنبه در جلسه هم افزایی و تبادل نظر مسئولین قضائی و مدیران دستگاه‌های اجرایی با مردم اظهار کرد: اردبیل شهر واحدی است و شنیدن این مطلب که در برخی از محلات مختلف، اهالی حاضرند محل سکونت خود را با نازل‌ترین قیمت فروخته و حاضر به ترک محل به دلیل نبود امکانات باشند، لایق مردم شریف و ولایی دارالامان اردبیل نیست.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف جمع‌آوری اراذل و اوباش نوظهور در سطح استان افزود: مهمترین هدف قوانین بشری ایجاد فضای امنیت و آرامش برای شهروندان است و مهمترین موهبتی که در پرتو رعایت قانون نصیب انسان می‌شود امنیت، رفاه و آسایش، احقاق حقوق و عدالت و جلوگیری از ظلم است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با بیان اینکه رعایت قانون ارزش است، گفت: رویکرد اصلی دستگاه قضائی اردبیل ایجاد امنیت اجتماعی پایدار است و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد شد و خاطیان از قانون باید تاوان ناسپاسی خود پرداخت نمایند.

طباطبایی بیان کرد: دبیرخانه طرح مسجد پایگاه ارتباط مسئولین قضائی با مردم به جد پیگیر حل مشکلات شهروندان به خصوص در محلات کم برخوردار تا حصول نتیجه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، با هدف پیشگیری و حل و فصل معضلات و آسیب‌های اجتماعی محلات، مسجد آیت الله طالقانی محله ایران‌آباد اردبیل میزبان دادستان مرکز استان و تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی جهت استماع مشکلات برگزار شد که رسیدگی به موضوعات فضای سبز و نبود سالن ورزشی و جدول‌کشی ناقص کوچه‌ها در اولویت رسیدگی قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تعجب مردم در فضای مجازی از مدل گوشی بهرام رادان