بهبودوضع مرز میرجاوه برای میزبانی زوار پاکستانی/امکانات فراهم است


بهبودوضع مرز میرجاوه برای میزبانی زوار پاکستانی/امکانات فراهم است

زاهدان- نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و امام‌جمعه زاهدان با اشاره به بهبود وضعیت مرز میرجاوه برای میزبانی از زوار پاکستانی اربعین حسینی(ع) گفت: امکانات ازجمله زائرسرا فراهم است.

آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ایام عزای اباعبدالله الحسین (ع) و سالروز شهادت حضرت رقیه (س) و امام حسن مجتبی (ع) را تسلیت عرض می‌کنم، اظهار داشت: مصیبت سیل که بر ملت عزیز و همسایه ما در کشور پاکستان وارد شد موجب شد مردم پاکستان جمعیت زیادی از عزیزان خود را از دست بدهند و سیل هم خرابی‌هایی را به دنبال داشت که این مصیبت را به مردم داغدار پاکستان تسلیت عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه امیدواریم خسارات وارده جبران شود، تصریح کرد: همه امت‌های اسلامی و مردم عزیزمان در ایران به کمک و یاری مردم داغدیده و خسارت دیده پاکستان بشتابند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه در آستانه اربعین حسینی مردم شریف استان سیستان و بلوچستان این توفیق را دارند میزبان زائران عزیز پاکستان باشند، افزود: در سال‌های گذشته مرز میرجاوه میزبان این عزیزان بود و امکانات کمتری داشت، به حمدلله الان وضعیت بهتری دارد خصوصاً با زائرسرایی که ایجاد شده امکانات پذیرایی از زائران اربعین حسینی فراهم است.

آیت‌الله محامی بیان کرد: تجربه‌ای که مسئولان استان و هیئات مذهبی و موکب داران در سال‌های قبل کسب کردند، موجب شده امکانات برای پذیرایی از زائران پاکستان متمرکز شود.

وی گفت: البته در سال‌های قبل از کرونا هم نه تنها در مرز میرجاوه بلکه در خود زاهدان موکب ها و مقرهایی در مسیر مشهد مقدس برای پذیرایی از زائران فراهم شده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)