204طرح به بانک‌های استان سمنان معرفی شد/ ارائه تسهیلات رونق تولید


204طرح به بانک‌های استان سمنان معرفی شد/ ارائه تسهیلات رونق تولید

سمنان- استاندار سمنان گفت: از ابتدای سال‌جاری ۲۰۴ طرح با اعتبار ۱۹ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل استان برای پرداخت تسهیلات رونق تولید معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر یکشنبه در سی و یکمین جلسه‌ی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان، درباره آمار تسهیلات رونق تولید بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون بر اساس گزارش اعلام شده، تعداد ۶ هزار و ۲۶۰ مورد طرح تسهیلات رونق تولید در کشور ثبت شده است که از این تعداد، ۷۱۸ طرح متعلق به استان سمنان است.

وی افزود: از تعداد ۷۱۸ مورد طرح ثبت نام شده در بحث تسهیلات رونق تولید در استان سمنان، ۲۰۴ طرح با اعتبار ۱۹ هزار میلیارد ریال مورد بررسی و تأیید قرار گرفته و به بانک‌های عامل معرفی شده است.

پرداخت تسهیلات در استان سمنان

استاندار سمنان گفت: از ۲۰۴ طرح معرفی شده به بانک‌های عامل استان، تعداد ۱۱۸ مورد تسهیلات با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد ریال به متقاضیان تاکنون پرداخت شده است.

هاشمی با بیان اینکه با تعداد طرح‌های ارجاع شده به بانک‌های عامل استان، بیش از ۲۰ درصد تسهیلات رونق تولید کشور طی پنج ماهه گذشته به واحدهای تولیدی استان سمنان پرداخت شده است، ابراز کرد: استان سمنان در این بازه زمانی توانسته رتبه دوم پرداخت تسهیلات رونق تولید را در کشور به خود اختصاص دهد.

وی افزود: سال آتی بر اساس میزان پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸، سهمیه‌های این حوزه به استان‌ها اختصاص می‌یابد که نیاز است در این خصوص تمهیدات لازم اتخاذ و تلاش‌ها برای پرداخت تسهیلات با جدیت دنبال شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل قلب / عکس پس زمینه قلب