تجهیز 327 نانوایی کاشان به دستگاه پوز هوشمند سازی یارانه نان


تجهیز 327 نانوایی کاشان به دستگاه پوز هوشمند سازی یارانه نان

کاشان - فرماندار ویژه کاشان گفت: ۳۲۷ نانوایی در کاشان به دستگاه پوز ویژه هوشمندسازی یارانه آرد و نان مجهز شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدشریف زارعی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان کاشان با اشاره به اهمیت امنیت غذایی در کشور اظهار داشت: تحولات بین‌المللی به خصوص جنگ اوکراین اهمیت این موضوع را دوچندان کرده است.

وی با اشاره به اجرای طرح هدفمندسازی یارانه نان در کشور اظهار داشت: در قالب این طرح قیمت نان افزایش پیدا نمی‌کند بلکه یارانه مستقیم به دست مصرف کننده می‌رسد.

فرماندار ویژه کاشان با اشاره به اینکه کیفیت ارتقای نام یکی دیگر از اهداف اجرای این طرح است، تصریح کرد: در این طرح نانوایی‌ها ساماندهی شده و از فروش غیرقانونی و بی ضابطه آرد جلوگیری می‌شود.

وی با اشاره به همکاری بانک سپه در اجرای این طرح در کاشان گفت: از مجموع ۳۳۰ نانوایی کاشان ۳۲۷ واحد صنفی نانوایی به دستگاه پوز ویژه طرح هوشمندسازی آرد و نان تجهیز شده‌اند.

زارعی با اشاره به اینکه فقط سه نانوایی فاقد دستگاه پوز هستند، افزود: این سه واحد صنفی هم به تدریج و طی هفته‌های آینده به دستگاه پوز مجهز می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه تا پایان شهریور طرح هوشمندسازی آرد و نان در کشور انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: کاشان نیز در اجرای این طرح هیچ مشکلی ندارد.

فرمانداری ویژه کاشان با اشاره به اینکه گروه‌های بازرسی به طور فعالانه از واحدهای صنفی در سطح شهرستان کاشان بازدید می‌کنند، گفت: اتحادیه نانوایان بر اساس شیوه نامه تنظیم شده توسط کارگروه، هر ماه واحد نانوایی نمونه را به دبیرخانه معرفی و از آن تقدیر می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازی های جنسی با همسر و ایجاد تنوع در رابطه زناشویی