کاروان اورژانس 115 چهارمحال و بختیاری به مرز شلمچه اعزام شد


کاروان اورژانس 115 چهارمحال و بختیاری به مرز شلمچه اعزام شد

شهرکرد- کاروان اورژانس ۱۱۵ چهارمحال و بختیاری برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی به مرز شلمچه اعزام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از اعزام کاروان اورژانس ۱۱۵ چهارمحال و بختیاری برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی به مرز شلمچه خبر داد.

ارسلان خالدی فر افزود: مراسم بدرقه این کاروان در دوازدهمین روز از شهریورماه با حضور مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و جمعی از مدیران و تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی از محل مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان انجام شد.

به گفته وی، از استان چهارمحال و بختیاری یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۴ دستگاه آمبولانس و یک موتور لانس با حضور ۱۴ نفر از تکنسین های زبده اورژانس ۱۱۵ در مرز شلمچه مستقر و به زائرین حرم مطهر ابا عبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین خدمت رسانی می کنند.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی چهارمحال و بختیاری نیز در حاشیه این آئین، از حضور کاروان اعزامی تا ۳۱ شهریورماه در مرز شلمچه خبر داد.

محمد حیدری با اشاره به وقفه ای که در اعزام زائرین اربعین حسینی (ع) به علت شیوع بیماری کرونا طی دو سال اخیر ایجاد شده بود، افزود: هر ساله با توجه به تعداد سهمیه ای که از سوی اورژانس کشور به استان اعلام می شود، تکنسین های اورژانس از استان در مرز مستقر می شوند.

به گفته وی، اتوبوس آمبولانس اعزامی به صورت مستقر و ۴ دستگاه آمبولانس به عنوان کدهای فعال برای اعزام به محل های حادثه و موتور لانس اعزامی نیز بعنوان یکی از پر کاربردترین کد ها در منطقه خدمت رسانی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: اورژانس چهارمحال و بختیاری این آمادگی را دارد در صورت اعلام نیاز، تجهیزات بیمارستان صحرایی اورژانس استان را به منطقه اعزام کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی