حوادث ویژه ترافیکی اصفهان 18 مصدوم و 2 فوتی داشت


حوادث ویژه ترافیکی اصفهان 18 مصدوم و 2 فوتی داشت

اصفهان - سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۱۸ نفر و فوت دو نفر دیگر در سه فقره تصادف امروز در استان اصفهان خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حوادث ویژه ترافیکی امروز در استان اصفهان اظهار داشت: در اولین حادثه در ساعت ۹ و ۵۹ دقیقه صبح امروز یک دستگاه پژو ۴۰۵ واژگون شده است.

وی افزود: این حادثه در محور شهرضا به دهاقان بعد از گلشن اتفاق افتاده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت ۱۰ نفر آقای بین ۲۰ تا ۵۰ ساله در این حادثه ابراز داشت: چهار واحد امدادی ۱۱۵ ویک کد هلال برای این حادثه اعزام شد.

وی گفت: مصدومان این حادثه به بیمارستان امیرالمومنین شهرضا منتقل شدند.

عابدی در ادامه به حادثه واژگونی سمند در کیلومتر ۸ محور نائین به اردستان نیز اشاره کرد و گفت: این حادثه نیز ساعت ۱۰ و ۴۱۲ دقیقه صبح امروز به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی افزود: این حادثه در کیلومتر ۸ محور نائین به اردستان رخ داده است و سه نفر شامل دوکودک ۱۰ و ۶ ساله و یک آقای ۴۵ ساله در آن مصدوم شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به فوت دو نفر شامل خانم ۱۴ و ۴۰ ساله در این حادثه ابراز داشت: برای این حادثه نیز سه واحد اورژانس اعزام شد که مصدومان این حادثه را به بیمارستان حشمتیه نائین منتقل کردند.

وی برخورد تریلر و تیبا را سومین حادثه ویژه ترافیکی امروز در استان اصفهان اعلام کرد و افزود: این حادثه نیز ساعت ۱۵ و ۱۹ دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

عابدی تصریح کرد: این حادثه ترافیکی در اتوبان فرودگاه، لاین به طرف فرودگا، محدوده دینان اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به مصدومیت پنج نفر شامل سه نفرخانم ۳۴-۴۵و ۱۶ سال و آقا ۴۵ ساله و کودک ۱۰ ساله در این حادثه گفت: برای این حادثه نیز دو واحد اورژانس اعزام شد و مصدومان را به بیمارستان کاشانی منتقل کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی