جوان گرایی و توجه به ظرفیت‌های درونی کشور شاخصه دولت سیزدهم است


جوان گرایی و توجه به ظرفیت‌های درونی کشور شاخصه دولت سیزدهم است

ساوه - امام جمعه ساوه گفت: احیای امید و اعتماد مردم، جوان‌گرایی در مجموعه اجرایی و تقویت روحیه انقلابی و توجه به ظرفیت‌های درونی کشور مهم‌ترین شاخصه دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه ساوه با اشاره بر ضرورت تقویت فرهنگ اسلامی، اظهار کرد: فرهنگ به عنوان اصلی ترین و فراگیرترین عنصر، بیشترین اثرگذاری را در نظامات اقتصادی و سیاسی و اجتماعی جامعه دارد. تزریق فرهنگ غلط و آفت زده بدنه جامعه را مختل خواهد کرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت، زنده کردن امید و اعتماد در مردم، جوان‌گرایی در مجموعه اجرایی، تقویت روحیه انقلابی و توجه به ظرفیت‌های درونی را مهم‌ترین امتیازات دولت سیزدهم دانست.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: وحدت و یکپارچگی در مقابل دشمن نسخه شفابخش فلسطین، عراق، لبنان و سوریه است.

حجت الاسلام رحیمی با اشاره بر ضرورت حفظ وحدت مسلمانان، گفت: مهمترین مسئله امروز ما، ضرورت وحدت کلمه امت اسلامی است. یکپارچگی امت پیامبر و پرهیز از انواع اختلاف، تا آن اندازه مهم است که خدای متعال برای حصول چنین نتیجه‌ای، قرآن و عترت پیامبرش را مایه اعتصام و تمسک امت قرار داده است.

وی افزود :۱۲ شهریورماه سالروز شهادت رئیسعلی دلواری فرمانده نیروهای مقاومت تنگستان در برابر نیروهای انگلیسی و روز مبارزه با استعمار انگلیسی است.

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به قیام ۱۷ شهریور و کشتار جمعی از مردم بی دفاع توسط رژیم ستمشاهی در میدان ژاله تهران در سال ۱۳۵۷ گفت: این روز، ایام الله و هدیه‌ای از عالم غیب و نماد جنایات ضد انسانی رژیم ستمشاهی است تا برای نسل‌های آینده روشن شود جمهوری اسلامی با چه جان نثاری هایی به دست آمده است و در حفظ آن بکوشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!