2 تن گوشت قربانی در بین نیازمندان اردبیل توزیع شد


2 تن گوشت قربانی در بین نیازمندان اردبیل توزیع شد

اردبیل-مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: ۲ تن گوشت قربانی به همت فعالان کانون های مساجد این استان در بین خانواده‌های نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲ تن گوشت قربانی در آستانه اربعین به همت فعالان کانون‌های مساجد استان اردبیل در بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان توزیع شد.

مصطفی آمون بیان کرد: این گوشت به همت مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) شهر قم و برنامه تلویزیونی «سمت خدا» تهیه شده بود و با مشارکت فعالان کانون‌های مساجد در سطح استان اردبیل توزیع شد.

وی با بیان اینکه این چهاردهمین دوره از توزیع گوشت قربانی در بین خانواده‌های بی بضاعت استان است که پس از شیوع بیماری کرونا انجام می‌شود، گفت: در این اقدام نیکوکارانه ۱۲۰۰ بسته یک و نیم کیلوگرمی در اختیار خانواده‌های آسیب دیده از کرونا و نیازمند قرار گرفت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل خاطر نشان کرد: تاکنون فعالان کانون‌های مساجد با مشارکت در فعالیت‌های خیرخواهانه توانستند در عمل به منویات مقام معظم رهبری موفق باشند و این کمک‌های نیز در همین راستا انجام می‌شود.

آمون تصریح کرد: جهاد همدلی برای عمل به منویات مقام معظم رهبری و حمایت از خانواده‌های محرومان و بی بضاعت ادامه دارد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ نمدمالی؛ هنر اصیل ایرانی