اختصاص اعتبار 500 میلیارد تومانی برای حل کمبود آب ساوه


اختصاص اعتبار 500 میلیارد تومانی برای حل کمبود آب ساوه

ساوه- فرماندار ساوه با اشاره به کمبود آب در این شهر گفت: خط انتقال آب از سد کوچری به عنوان بزرگترین طرح در سفر هیئت دولت به استان مرکزی بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی الیاسی با اشاره به کمبود منابع آبی در سطح این شهرستان عنوان کرد: خط انتقال آب از سد کوچری به عنوان بزرگترین طرح دولت در سفر هیئت دولت به استان مرکزی اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان را به خود اختصاص داد که امیدوار هستیم به زودی از این پروژه عظیم و مهم بهره برداری شود.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم با شعار دولت مردمی، ایران قوی از سوی مردم انتخاب شد، افزود: کثرت دیدارهای بی واسطه با اقشار مختلف مردم و حضور در ۳۱ استان و صحبت‌های چهره به چهره با مردم و رعایت اصول حفظ منافع کشور نشان از آن دارد که رئیس جمهور محترم خود پایبند به شعائر دولت سیزدهم است.

فرماندار ساوه خاطرنشان کرد: همه افرادی که دستی بر مفاهیم اقتصاد داشتند بر این موضوع اذعان دارند که تزریق ارز ترجیحی و واگذاری بی هدف و ریخت و پاش بدون برنامه ارز، کاری اشتباه در اقتصاد کشور بود، اما این دولت سختی تحول و اصلاح اقتصادی را پذیرفت که به یاری خدا باید منتظر نتایج مثبت این اقدام بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!