صدور بیش از 27 هزار جلد شناسنامه جدید در استان مرکزی


صدور بیش از 27 هزار جلد شناسنامه جدید در استان مرکزی

اراک- مدیرکل ثبت احوال استان مرکزی گفت: ۲۷ هزار و ۷۶۳ جلد شناسنامه جدید از ابتدای امسال تاکنون در این استان صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قبادی با اشاره به صدور ۲۷ هزار و ۷۶۳ جلد شناسنامه جدید از ابتدای امسال در استان مرکزی افزود: در این مدت ۱۵ هزار و ۲۷۷ درخواست برای صدور کارت ملی هوشمند نیز ثبت شده است.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون پنج هزار و ۶۸۵ مورد ولادت در استان مرکزی به وقوع پیوسته که ۲ هزار و ۹۰۳ مورد آن پسر و ۲ هزار و ۷۸۲ مورد دختر و چهار هزار و ۷۷۲ مورد از موالید این مدت در نقاط شهری و ۹۱۳ مورد در نقاط روستایی به ثبت رسیده است.

مدیرکل ثبت احوال استان مرکزی ادامه داد: در این مدت ۳ هزار و ۳۸۵ واقعه فوت نیز در استان به ثبت رسیده که ۲ هزار و ۳۴۵ مورد شهری و یک هزار و ۱۴۰ مورد روستایی بوده و از مجموع فوت شدگان، یک هزار و ۹۵۶ نفر مرد و یک هزار و ۴۲۹ نفر زن است.

قبادی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون سه هزار و ۱۲۶ ازدواج در استان مرکزی به ثبت رسیده که ۳۷۲ مورد آن روستایی و سه هزار و ۴۰۸ مورد شهری است و در این مدت یک هزار و ۱۴۶ واقعه طلاق شامل ۷۷ طلاق روستایی و یک هزار و ۶۹ طلاق شهری نیز به ثبت رسیده است.

وی گفت: تغییر ۴۹۵ نام خانوادگی، تغییر ۲۷۱ نام و ۱۶ هزار و ۷۹۱ استعلام از سایر دستگاه‌ها از دیگر اقدامات صورت گرفته این نهاد از ابتدای امسال تاکنون است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگران زن و مرد شمالی ایرانی / باورتان نمی شود ! + عکس ها و اسامی