جریان اربعین مانور آمادگی برای ظهور است


جریان اربعین مانور آمادگی برای ظهور است

بابل- معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به گفتمان سازی جریان اربعین گفت: این جریان مانور آمادگی برای ظهور را به عالم نشان داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر درخشنده دوشنبه شب در همایش مبلغان اربعین حسینی در بابل ب اظهار اینکه جریان اربعین جریان گفتمان ساز شده است، افزود: مانور آمادگی ظهور را به عالم نشان داده است.

وی با عنوان اینکه علما، مبلغان و طلاب از جمله زائران اربعین حسینی هستند، افزود: تبلیغ و روایتگری در اربعین از جمله وظایف است و از سوی دیگر جریان و فرهنگ اربعین حسینی در بین شهرها و مساجد و محله نیز برپا است و جوانان، بسیجی و جهادی‌ها اقدام به برپایی موکب می‌کنند.

وی با اظهار اینکه باید بستری شبیه مانور جهانی اربعین آماده شود، افزود: مبلغان در این بستر نیز وظیفه دارند و ما به عنوان جاماندگان اربعین در شهر و محله خود به عنوان مبلغ تبلیغ و تبیین گری داشته باشیم.

حجت الاسلام درخشنده با اشاره به اینکه شمار مبلغان در استان‌های واقع شده در مسیر اربعین کافی نیست، گفت: مازندران معین استان ایلام تعیین شده است و در صورت نیاز می‌توان به مناطق این استان مبلغ اعزام کنیم.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید براین که جریان اربعین بستر مناسب و مهیا برای تبیین و تبلیغ است، گفت: تقارن دو ملت ایران و عراق دارای برکات زیادی برای هر دو گروه است.

وی با اشاره به اینکه بعثه مقام معظم رهبری در تربیت راویان تبلیغ تلاش‌های خوبی انجام داده است، گفت: این تلاش سبب شد تا جریان روایتگری در اربعین شکل گیرد که بازخوردهای خوبی داشته است.

وی با اظهار اینکه پرده خوانی حماسه عاشورا در برخی محلات استان اجرا شده است، گفت: این طرح سبب بازخوردهای خوبی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وزارت کار: تورم و حقوق کارگران به یک اندازه افزایش یافته است