ایجاد 200 فرصت شغلی در 8 شرکت تعاونی جدید مازندران


ایجاد 200 فرصت شغلی در 8 شرکت تعاونی جدید مازندران

ساری- مدیرکل تعاون مازندران گفت: با افتتاح هشت شرکت تعاونی در هفته تعاون برای ۲۰۰ نفر در استان اشتغال ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی باقری بعدازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه بخش تعاون بهترین ظرفیت برای اشتغالزایی و گسترش فرهنگ تعاون که از توصیه‌های آموزه‌های دینی بوده به شمار می‌رود، تصریح کرد: هدف تعاونی‌ها برخلاف سایر بنگاه‌های اقتصادی و تجاری تنها، دستیابی به ثروت نیست بلکه علاوه بر بهبود شرایط وتامین نیاز اعضا، ایجاد عدالت و مسؤلیت پذیری و همکاری گروهی مورد توجه است.

این مسئول ادامه داد: ترقی و تعالی هر کشوری نیازمند به روح تعاون است، لذا تعاونی‌ها یکی از موفق ترین الگوهای رشد و پیشرفت هر کشور را تشکیل می‌دهند.

باقری برنامه محوری هفته تعاون را برگزاری هفدهمین دوره معرفی تعاونی‌های برتر استان با حضور استاندار مازندران برشمرد و گفت: این جشنواره چهارشنبه هفته جاری در سالن همایش‌های مجتمع نمایشگاهی بین المللی نیاوران ساری برگزار می‌شود.

وی دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران، برگزاری جشنواره‌های شهرستانی، نشست هم اندیشی با تعاونگران و سخنرانی در نماز جمعه را از دیگر برنامه‌های هفته تعاون عنوان کرد.

این مسئول اشتغالزایی طرح‌های تعاون را را حدود ۲۰۰ نفر و تعداد اعضای این تعاونی‌ها را هزار و ۱۰۴ نفر اعلام و تصریح کرد: این طرح‌های تعاونی در زمینه‌های صنعتی، خدماتی، کشاورزی، مسکن فعالیت خواهند کرد.
باقری میزان سرمایه گذاری این تعاونی را ۹۶۸ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ۳۴۸ میلیارد ریال تسهیلات به این شرکت‌های تعاونی تخصیص یافت.
هفته تعاون از ۷ شهریور آغاز و در روز ۱۳ شهریور به پایان می‌رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی