33 پروژه عمرانی و تولیدی در نکا بهره برداری شد


33 پروژه عمرانی و تولیدی در نکا بهره برداری شد

نکا- فرماندار نکا گفت: همزمان با هفته دولت ۳۳ پروژه عمرانی و تولیدی با ۱۳۱ میلیارد تومان اعتبار افتتاح وبهره برداری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا بابایی بعدازظهر دوشنبه در حاشیه بهره برداری از طرح های کشاورزی شهرستان گفت: خوشبختانه با قرار گرفتن در شرایط استراتژیکی منطقه این شهرستان از ظرفیت های بالفعل و بالقوه ای برخوردار است که می توان از همین امر در جهت رونق تولید و توسعه شهرستان استفاده کرد.

وی با اشاره به تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین به عنوان شعار محوری سال افزود: برای تحقق این امر با گام نهادن در عرصه تولید جذب و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی می توان بسیاری از مشکلات حوزه تولید را از میان برداشت.

این مسئول اضافه کرد: خوشبختانه در سال جاری با حمایت های دولت ۳۳ پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۳۱ میلیارد تومان هفته ی دولت در شهرستان نکا افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش مهر، همزمان با ششمین روز از هفته دولت دو طرح تولیدی کشاورزی با اعتبار بالغ بر ۹ میلیارد تومان با حضور معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری مازندران و سایر مسئولان شهرستانی در نکا افتتاح و به بهره برداری رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید