فراگیری نهضت جهاد تبیین جزو برنامه های سند تحول است


فراگیری نهضت جهاد تبیین جزو برنامه های سند تحول است

بابل- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران فراگیری نهضت جهاد تبیین را از برنامه های سند تحول تبلیغات اسلامی برشمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار صبح دوشنبه در آئین تکریم معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی با تاکید بر تحقق فریضه جهاد تبیین خواستار بهره گیری از ظرفیت بخش‌های مختلف در جامعه شد.

وی با اظهار اینکه باید جایگاه ما در عرصه فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی مشخص باشد، افزود: باید مقصد و موقف اصلی را در این برهه از تاریخ پیدا کنیم زیرا طبق فرمایش مقام معظم رهبری هر تلاشی، جهاد نیست.

وی افزود: در سند تحول سازمان تبلیغات اسلامی، فراگیری به نهضت تبیین اشاره و تاکید شده است و باید با فعال سازی ارائه آحاد مردم، این هدف را محقق کرد.

وی با تقدیر از تلاش‌های حجت الاسلام روحانی نیا معاون سابق فرهنگی تبلیغات اسلامی استان، از مراسم تکریم به عنوان مراسم سنگرسپاری یاد کرد و گفت: همه باید در راستای اجرای فرمان ولی فقیه و احیای امر اهل بیت ثابت قدم بمانیم.

حجت الاسلام روحانی امام جمعه بابل نیز با اشاره به اینکه برای تبلیغ باید هزینه کرد، افزود: کوتاهی‌های عظیم نسبت به ترویج فرهنگ اسلامی وجود دارد.

وی با انتقاد از ورود ابزار و آلات موسیقی به حوزه عزاداری‌ها خواستار رسیدگی به این مسائل شد و گفت: امیدواریم تنوع در مدیریت‌ها به وحدت مبدل شود و در این میان سازمان تبلیغات اسلامی جایگاه ویژه ای دارد و باید از تلاش‌های این سازمان تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: خاصیت تبلیغات این است که دائماً نیازمند نوسازی است و اگر بنا داریم مفاهیم به جامعه منتقل شود، لازمه اش آن است که این بدنه نوسازی شود و نمی‌توان به تبلیغات، نگاه اداری داشت.

در این مراسم از تلاش‌های حجت الاسلام روحانی نیا معاون سابق فرهنگی تقدیر و حجت الاسلام علی اکبر درخشنده به عنوان معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج