ساوه کانون صنایع غیر نفتی کشور است


ساوه کانون صنایع غیر نفتی کشور است

ساوه- استاندار مرکزی با اشاره به اینکه ساوه کانون صنایع غیر نفتی کشور است، گفت: سرمایه گذاری های خوبی در این شهرستان انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزاد مخلص ائمه از ساوه به عنوان کانون صنایع غیرنفتی کشور نام برد و گفت: با همدلی و تعامل خوبی که بین دولت و بخش خصوصی وجود دارد خوشبختانه سرمایه‌گذاری خوبی در این شهرستان صورت پذیرفته و مسیر توسعه با سرعت در حال طی شدن است.

مخلص الائمه ادامه داد: شهرستان ساوه به عنوان دومین شهرستان مرکزی یکی از قطب‌های مهم استان به شمار می‌رود و در بخش‌های مختلف صنعتی و اقتصادی دارای ظرفیت‌های بالقوه است.

استاندار مرکزی افتتاح ۸۹ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان ساوه را گامی مهم در پیشبرد اهداف توسعه شهرستان دانست و گفت: برای افتتاح این تعداد پروژه بیش از هزار میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و دولتی سرمایه گذاری صورت گرفته است.

وی از اشتغال آفرینی برای ۱۵۴۵ نفر با ایجاد این پروژه‌ها گفت و اضافه کرد: در حوزه‌های عمران روستایی و اقدامات زیربنایی کارهای خوبی در شهرستان در حال اجراست و امیدواریم با بهره‌مندی از ظرفیت خیرین فعالیت‌های مشارکتی را افزایش دهیم.

مخلص الائمه ادامه داد: سرعت بخشیدن به پروژه‌ها به منظور تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان و شهرستان در دستور کار ویژه استان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!