امکان اسکان 65 هزار زائر در استان ایلام فراهم شده است


امکان اسکان 65 هزار زائر در استان ایلام فراهم شده است

ایلام-استاندار ایلام گفت: امکان اسکان ۶۵ هزار زائر در استان ایلام فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از زیرساخت‌های اربعین شهرستان دهلران اظهار کرد: یکی از موضوعات حائز اهمیت اربعین این است که از چند مسیر استان شامل دهلران، چرداول و ایوان زائران به مرز مهران سفر می‌کنند.

وی افزود: فرمانداران و مسئولان این سه مسیر را رصد و پایش کرده تا زائران با توجه به تاکیدات رئیس جمهور سفر راحت، آسان و ارزان و ایمن داشته و به راحتی به کربلای معلی مشرف شوند.

استاندار ایلام تصریح کرد: فعالیت‌ها در چارچوب این سه محور برنامه ریزی شده و ایمنی جاده، رفاه زوار، اسکان، وجود سرویس بهداشتی، حمام و وسایل سرمایشی لحاظ شده است که علاوه بر حوزه جنوب در شمال استان امکان اسکان ۶۵ هزار زائر را فراهم کرده‌ایم.

استاندار ایلام با بیان اینکه دهلران یکی از مسیرهای پرتردد زائران در ایام اربعین است، گفت: با تدابیر و اقدامات انجام شده امکان اسکان زائران نیز در این شهرستان مرزی فراهم شده است.

بهرام نیا اضافه کرد: سه میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت‌های مساجد، حسینیه‌های محل اسکان زائران در دهلران و همچنین مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای وسایل خنک کننده و سرویس‌های بهداشتی مسجد جامع دهلران در راستای رفاه زائران اختصاص داده شد.

وی با اشاره اقدامات انجام شده در حوزه راه‌ها هم، بیان کرد: پیمانکاران در مسیرهای مختلف چون دهلران به اندیمشک و دهلران به مهران در منطقه نصریان مشغول فعالیت هستند، امیدواریم با عنایت دولت در موضوع راه به زودی شاهد حذف نقاط حادثه خیز و چهار خطه کردن این محورها باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شیمیل ها چه افرادی هستند؟