نهضت تفاهمنامه نویسی در میراث فرهنگی شروع شد


نهضت تفاهمنامه نویسی در میراث فرهنگی شروع شد

ساری- مدیرکل دفتر وزارتی و امور بین الملل میراث فرهنگی با اشاره به آغاز نهضت تفاهمنامه نویسی گفت: تاکنون ۱۰ تفاهمنامه بین میراث و دستگاه های مختلف منعقد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی طلوعی ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی مازندران با اشاره به کارکرد اجتماعی و فرهنگی این وزارتخانه افزود: برای بهبود فعالیت در این وزارتخانه ۲۰ کلان مسئله پیش بینی شده است.

وی با اشاره به طراحی مسیر سه ساله شجاعت و مردمی بودن را از جمله ویژگی‌های یک مدیر برشمرد و گفت: مدیر جهادی و اجتهادی باید در حوزه کاری اشراف داشته باشد.

مشاور وزیر میراث فرهنگی اقتدار مدیریتی را از دیگر ویژگی‌های یک مدیر بیان کرد و گفت: مدیر میراث اجازه دخالت را در حوزه تصمیم گیری های مرتبط با این وزاتخانه و دستگاه نمی‌دهد.

طلوعی با تاکید براین که هرگونه مسئله اکتشاف، حفاری، اقدام، استخراج و غیره باید طبق ضوابط میراث فرهنگی و زیر نظر کارشناسان میراث صورت گیرد، گفت: مدیران میراث فرهنگی باید جلوی صاحبان قدرت و ثروت بایستند.

مدیرکل دفتر حوزه وزارتی میراث فرهنگی با اشاره به آغاز نهضت تفاهمنامه نویسی در میراث فرهنگی از عقد تفاهمنامه با ۱۰ دستگاه مرتبط خبر داد و گفت: افق روشنی برای میراث فرهنگی ترسیم و تدوین شده است.

در این مراسم از تلاش‌های مهدی ایزدی سرپرست میراث فرهنگی مازندران تقدیر و برزگر به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیسی دستور داده تا 3 میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود