شهیدان رجایی و باهنر الگویی موفق در حکمرانی اسلامی هستند


شهیدان رجایی و باهنر الگویی موفق در حکمرانی اسلامی هستند

ساری- استاندار مازندران شهیدان رجایی و باهنر را الگوی موفق در حکمرانی اسلامی دانست و گفت: کارمندان باید از این شهیدان الگوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور ظهر یکشنبه در یادواره شهدای کارمند استان با محوریت شهید شاخص قربانعلی کوچری با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار داشت: متأسفانه شاخص‌های جشنواره شهید رجایی با مبانی غربی همخوانی دارد و شایسته جامعه اسلامی نیست.

وی با اظهار اینکه شهید رجایی در دولت ۲۸ روزه خود توانست ایده‌ها و سیاست‌های ارزشمندی را به یادگار گذارد، افزود: در حکمرانی اسلامی الگوی رهبری امام علی (ع) وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دولت شهید رجایی الگویی موفق در حکمرانی نظام جمهوری اسلامی است، افزود: سبک مدیریت شهید سلیمانی نیز همانند شهید رجایی بود که اتصال وی به ولایت سبب محبوبیت این شهید شده بود.

استاندار مازندران شهید رجایی و باهنر را الگوی شاخص برای کارمندان دولت برشمرد و گفت: همه کارکنان و کارمندان باید امر به معروف و نهی از منکر را مورد توجه ویژه قرار دهند و با فساد مقابله کنند.

حسینی پور با انتقاد از کمرنگ شدن فریضه امربه معروف و نهی از منکر در ادارات، آن را نوعی حق الناس دانست و گفت: برای صیانت از امر به معروف و نهی از منکر باید تلاش کرد.

وی بر لزوم رعایت اررش های اسلامی توسط کارمندان تاکید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی