تسلیت نماینده ولی‌فقیه واستاندار مرکزی درپی ارتحال آیت‌الله ناصری


تسلیت نماینده ولی‌فقیه واستاندار مرکزی درپی ارتحال آیت‌الله ناصری

اراک- نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی با صدور پیامی مشترک ارتحال عالم فرزانه آیت‌الله شیخ محمد ناصری دولت‌آبادی اصفهانی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی با صدور پیامی مشترک ارتحال عالم فرزانه آیت‌الله شیخ محمد ناصری دولت‌آبادی اصفهانی را تسلیت گفتند.

در متن این پیام آمده است:

ارتحال عالم ربانی، زاهد وارسته، خدمتگزار اسلام و اهل‌بیت (ع) و نظام اسلامی مرحوم آیت‌الله ناصری که عمر پربرکت خود را صرف تحصیل، تعلیم، تبلیغ و هدایت جامعه نمودند و عالمی متخلق به اخلاق کریمه و دلسوز نظام، امام راحل و رهبری معظم انقلاب بودند را به امام زمان (عج مقام معظم رهبری، مراجع عالیقدر، حوزه‌های علمیه و بیت مکرم و فرزندان آن مرحوم تسلیت عرض می‌نمائیم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: از خداوند منان برای آن فقید سعید علو درجات و حشر با شهدا و صالحان و برای بازماندگان مکرم صبر، اجر و حسن توفیق مسئلت می‌نمائیم.

آیت‌الله محمدعلی ناصری مجتهد، استاد اخلاق و مدرس حوزه علمیه اصفهان امروز جمعه در سن ۹۲ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

این عالم ربانی ۱۳۰۹ در اصفهان چشم به جهان گشود. وی تحصیلات خود را ابتدا در دولت آباد آغاز کرد و سپس در حوزه علمیه اصفهان ادامه داد. در ۱۴ سالگی با مهاجرت پدرش به نجف اشرف راهی نجف شد. پس از سه سال از برگشت پدر به ایران، او همچنان به ادامه تحصیل در نجف پرداخت و وارد مدرسه صدر نجف شد.

آیت‌الله ناصری در دوران عمر بابرکتش از محضر علمایی چون محمد کوفی، سیدمحمد کشمیری، شیخ عباس قوچانی، سیدهاشم حداد، سیدجمال‌الدین گلپایگانی به همراه شخصیت‌های عرفانی و اخلاقی چون علامه طباطبایی، محمداسماعیل دولابی بهره برد و به اذعان شیخ علی بهجت هیچکس مثل ایشان با آیت الله بهجت نشست صمیمانه نداشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثمره شکر و صبر انسان مؤمن