ایران قوی نیازمند آموزش و پرورش قوی است


ایران قوی نیازمند آموزش و پرورش قوی است

یاسوج- مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایران قوی نیازمند آموزش و پرورش قوی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسنعلی عزت خواه بعدازظهر شنبه در آئین گرامیداشت هفته دولت در آموزش و پرورش استان افزود: در این زمینه مردمی سازی آموزش و پرورش و ایجاد بستری مناسب برای مشارکت همه آحاد جامعه و نهادها در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد و هزینه در حوزه آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری برای تضمین توسعه و پیشرفت آینده کشور است.

وی با بیان اینکه تربیت نیروی انسانی به عنوان مهمترین عامل توسعه هر جامعه‌ای در دستان معلمان در آموزش و پرورش اتفاق می‌افتد، گفت: دولت مردمی و انقلابی امروز امیدوارتر از گذشته برای تأمین امنیت، عدالت و پیشرفت ایران قوی، در حوزه‌های مختلف بالاخص آموزش و پرورش تلاش مضاعفی دارد.

عزت خواه تصریح کرد: رویکرد دولت سیزدهم در آموزش و پرورش، اجرای دقیق سند تحول بنیادین به عنوان نقشه راه مجموعه تعلیم و تربیت کشور، مدرسه محوری و توجه ویژه به عدالت آموزشی و تربیتی در اقصی نقاط استان است.

وی افزود: بر مبنای سند تحول بنیادین، آموزش و پرورش به دنبال تربیت دانش آموزانی مؤمن، متعهد و مسئولیت پذیر در تراز انقلاب اسلامی برای مدیریت کشور در آینده است.

عزت خواه با بیان اینکه در قالب پروژه مهر همه تمهیدات لازم برای آغاز سال تحصیلی اندیشیده شده است، گفت: همه باید برای ساختن آموزش و پرورش قوی در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی با روحیه جهادی و انقلابی تلاش مضاعفی داشته باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم 25 بازیگر فوت شده در قرن جدید ! + عکس ها و سرنوشت های تلخ