مهیا کردن فضا برای مشارکت مردم در اربعین هنر مدیران است


مهیا کردن فضا برای مشارکت مردم در اربعین هنر مدیران است

ایلام-معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه ۶۰ درصد زوار اربعین از مرز مهران تردد می کنند، گفت: مهیا کردن فضا برای مشارکت مردم در اربعین هنر مدیران است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مخبر روز شنبه در نشست ستاد ویژه اربعین که با حضور استاندار ایلام، معاون امنیتی و انتظامی وزیر و رئیس ستاد مرکزی اربعین کشور و جمعی از مسئولان کشوری و اعضای ستاد اربعین استان در پایانه مرزی مهران برگزار شد، مهیا کردن فضا برای مشارکت هر چه بیشتر مردم در اربعین هنر مدیران است، اظهار داشت: مشارکت مردم در اربعین می‌تواند به طور قطع موجب باشکوه برگزار شدن این کنگره عظیم شود، بنابراین در این کنگره مدیران فضا را برای حضور مردم مهیا کنند.

وی در ادامه گفت: پیاده روی اربعین یک کار مردمی و مردم محور است و مردم در تغذیه، حمل و نقل، دارو درمان پای کار می آیند و حاکمیت نیز با تمام توان باید تسهیل کننده است.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه دولت با مشارکت همه جانبه مردم سعی دارد سفری ارزان، آسان و ایمن را برای همه زوار فراهم آورد، اضافه کرد: پس از کنگره اربعین علاوه بر نگهداری از زیرساخت‌های موجود، باید تلاش برای تکمیل این زیرساخت تا اربعین سال آینده استمرار داشته باشد.

وی در ادامه خواستار مدیریت سفر زوار در اربعین شد و گفت: زوار سفر خود را مدیریت کنند تا با تمرکز جمعیت در مرز مهران مواجه نشویم.

مخبر با اشاره به راه اندازی مه پاش ها و ایجاد سایبان در پایانه مرزی مهران، بیان کرد: این اقدامات قابل تقدیر است که باید استمرار داشته باشد.

وی در ادامه گفت: به دلیل نزدیکی این مرز به نجف و کربلا بیشتر زوار رغبت دارند از این مرز به عتبات عالیات مشرف شوند بنابراین این نکته اهمیت کار در پایانه مرزی مهران را دو چندان می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دستگیری عامل ضرب و شتم شهروندان در اتوبوس