گازرسانی به 4 روستا در شهرستان چرداول ایلام افتتاح و کلنگ‌زنی شد


گازرسانی به 4 روستا در شهرستان چرداول ایلام افتتاح و کلنگ‌زنی شد

ایلام-سرپرست مدیریت بهره‌برداری شرکت گاز استان ایلام گفت: به مناسبت هفته دولت گازرسانی به ۴ روستا در شهرستان چرداول افتتاح شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی بهادری عصر جمعه در آیین بهره برداری از طرح‌های گازرسانی به چرداول با اشاره به اینکه امروز طی آئینی طرح گازرسانی به سه روستای کمول، کمول محمدزمان و کمول رستم‌بیگی افتتاح و گازرسانی به روستای تنگ‌قیر نیز کلنگ‌زنی شد، افزود: برای گازرسانی به ۳ روستای مذکور مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات داخلی شرکت ملّی گاز ایران هزینه شده است.

وی با بیان اینکه با گازرسانی به روستاهای کمول، کمول محمدزمان و کمول رستم‌بیگی بیش از ۵۳ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند، اظهار داشت: برای گازرسانی به این روستاها ۱۰ هزار متر شبکه توزیع گاز اجرا و گامی در راستای محرومیت‌زدایی این مناطق برداشته شده است.

سرپرست مدیریت بهره برداری شرکت گاز استان ایلام از کلنگ زنی روستای تنگ‌قیر از توابع این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: برای گازرسانی به این روستا ۸ هزار متر شبکه توزیع گاز اجرا و ۱۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود و ۵۰ خانوار نیز از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

بهادری با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۹ درصد جمعیت روستایی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، گفت: شهرستان چرداول دارای ۴ شهر و ۸۱ روستا می‌باشد که تاکنون ۴ شهر و ۸۰ روستای آن گازدار شده و یک روستای باقیمانده در دستور کار و شروع عملیات اجرایی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه از ابتدای گازرسانی به این شهرستان تاکنون ۵۴۵ کیلومتر خط انتقال، تغذیه و شبکه توزیع گاز اجرا شده است، افزود: تعداد مشترکین مناطق شهری و روستایی این شهرستان ۱۴ هزارو ۷۴۹ مشترک بوده و ۱۰ هزارو ۵۸۴ انشعاب علمک نصب شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | واکنش تحسین‌برانگیز راننده‌های ایرانی هنگام شنیدن صدای آژیر آمبولانس