رفع مشکلات مردم هدف سفر مسئولان کشوری به سیستان و بلوچستان است


رفع مشکلات مردم هدف سفر مسئولان کشوری به سیستان و بلوچستان است

زاهدان - وزیر دادگستری با اشاره به اینکه هدف سفرهای استانی دولت حل مشکلات مردم است، گفت: البته ممکن است همه مشکلات قابل حل نباشد اما قطعا در بسیاری از موارد گره گشایی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، امیرحسین رحیمی در حاشیه سفر به سیستان و بلوچستان و با تبریک هفته دولت و قدردانی از تلاش‌های مسئولان دولتی که در بخش‌های مختلف استان به مردم خدمت رسانی می‌کنند، اظهار داشت: امروز از حاشیه شهر زاهدان بازدید کردیم، در مجموع این سفرها برای کمک به حل مشکلات مردم استان انجام می‌شود و به دولت و مقامات کشوری منعکس خواهد شد.

وی افزود: امروز با حضور تعدادی از مسئولان برای بررسی مشکلات مردم استان در مصلای قدس حاضر شدیم، اگرچه ممکن است مشکلات به طور کامل قابل حل نباشد اما قطعاً تا حدودی گره گشایی می‌شود.

وزیر دادگستری خاطرنشان کرد: از حاشیه شهر زاهدان هم بازدید کردیم، در مجموع این سفرها برای کمک به حل مشکلات مردم استان انجام می‌شود این مشکلات به دولت و مقامات مسئول ارائه خواهد شد.

گفتنی است؛ میز ارتباطات مردمی به مناسبت گرامیداشت سومین روز از هفته دولت صبح جمعه با حضور امیرحسین رحیمی وزیر دادگستری، حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان قضائی و دولتی این استان در مصلی قدس زاهدان برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!