تخصیص 10 میلیارد تومان برای تکمیل فاز نخست ساماندهی چهل اختران قم


تخصیص 10 میلیارد تومان برای تکمیل فاز نخست ساماندهی چهل اختران قم

قم- استاندار قم گفت: تصمیمات خوبی برای ساماندهی چهل اختران در سفر رییس جمهور به قم اتخاذ و ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن در نظر گرفته شد که تاکنون ۱۰میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد تقی شاهچراغی بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از پروژه توسعه منطقه چهل اختران قم در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: پروژه توسعه محدوده امامزاده موسی مبرقع در منطقه چهل اختران قم از جمله پروژه‌های نیمه کاره‌ای بود که از ده سال گذشته تاکنون در استان قم بلاتکلیف مانده است.

استاندار قم با اشاره به مصوبه ساماندهی منطقه چهل اختران در سفر رئیس جمهور به قم اظهار داشت: در این سفر تصمیمات خوبی برای این پروژه گرفته شد و ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن در نظر گرفته شده که تاکنون ۱۰ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

وی عنوان داشت: اگر این پروژه در سال‌های گذشته اجرایی می‌شد با هزینه بسیار کمتر از امروز این امر محقق می‌شد و امیدواریم در فاز نخست طی چند ماه آینده محدوده اطراف امامزاده موسی مبرقع شامل فضای صحن شهری، رواق‌های اطراف امامزاده ساماندهی یابد و در اختیار زائران قرار گیرد.

شاهچراغی ابراز داشت: مساحت کل پروژه ۸۵۰۰ متر مربع است که از این میزان ۷۰۰۰ متر مربع شامل صحن‌ها و رواق‌های امامزاده و ۱۵۰۰ متر مربع نیز مسیرها دسترسی به این امامزاده است.

استاندار قم تاکید کرد: تلاش می‌شود تا تمامی مصوبات سفر رئیس جمهور به قم اجرایی شود و طرحی بر زمین نماند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیام تبریک روز معلم | عکس نوشته تبریک روز معلم