کارگروه اجرایی آبخیزداری سیستان و بلوچستان تشکیل شد


کارگروه اجرایی آبخیزداری سیستان و بلوچستان تشکیل شد

زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کار گروه اجرایی آبخیزداری استان تشکیل شد، گفت: در استان پهناور سیستان و بلوچستان آبخیزداری یکی از مقولات مهم توسعه است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی در نشست شورای راهبردی آبخیزداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با ضرورت اهمیت آبخیزداری در انجام اقدامات جامع مدیریت سیلاب این امر در استان مورد تاکید قرار گرفت.

وی افزود: آبخیزداری به عنوان یکی از راهبردهای مهم تأمین آب در دستور کار استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: کارگروه اجرایی آبخیزداری استان نیاز به حمایت جدی مدیران دارد، لذا همه باید پای کار بیایند.

وی بیان کرد: تمام پروژه‌های سیستان و بلوچستان در سخت‌ترین شرایط کشور در حال اجراست و خوشبختانه کارهای بسیار بزرگی در استان انجام شده است.

مدرس خیابانی تصریح کرد: کارگروه اجرایی آبخیرداری سیستان و بلوچستان در راستای اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تاکید رئیس جمهوری و ابلاغیه وزیر کشور و اهمیت آبخیزداری به عنوان یکی از راهکارهای تأمین آب در استان تشکیل شد.

وی بیان کرد: ۱۸ میلیون هکتار زمین در سیستان و بلوچستان داریم که نیاز به اقدامی جدی برای جلوگیری از فرسایش خاک و مهار کنترل آب دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: آبخیزداری به عنوان یکی از راهکارهای مهم تأمین آب استان باید در دستور کار نهادهای انقلابی، خیرین و گروه‌های مردمی با همکاری فرمانداران قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در ادبیات توسعه سیستان و بلوچستان باید آبخیزداری به عنوان مؤلفه مهم در تأمین آب در کنار پروژه‌های حیاتی استان آورده شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان