بیشترین اعتبارات ساخت مدارس کشور به سیستان و بلوچستان اختصاص یافت


بیشترین اعتبارات ساخت مدارس کشور به سیستان و بلوچستان اختصاص یافت

زاهدان -مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: در سایه توجه ویژه دولت سیزدهم بالاترین رقم اعتبار در حوزه فضاهای آموزشی در میان استانهای کشور به این استان اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم لک‌زایی اظهار داشت: از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم شاهد رشد اعتبارات و ردیف‌های تخصیص یافته در حوزه توسعه فضاهای آموزشی هستیم به نحوی که در یکسال اخیر بیشترین رقم اعتبار در بین استان‌های کشور به سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است.

وی افزود: شرایط ویژه سیستان و بلوچستان در حوزه ساخت و ساز مدارس و ضرورت بیش از پیش توسعه این شاخص، نیازمند همراهی و نگاه خاص مسؤولان ستادی و ملی به این مهم است که می‌توان از توجه ویژه دولت سیزدهم در مسیر تحقق اهداف تعریف شده به نیکی یاد کرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان تصریح کرد از آنجایی که این استان در شاخص جمعیت آماری دانش آموزی بالاترین نرخ رشد را در بین استان‌های کشور داراست و هر سال به جمعیت دانش آموزان استان افزوده می‌شود می‌طلبد تا با تلاش و کوششی گسترده و همه جانبه به دنبال جبران عقب ماندگی تاریخی در حوزه ساخت و ساز مدارس و تأمین فضای آموزشی استاندارد و مورد نیاز دانش‌آموزان باشیم.

وی ادامه داد: در این عرصه با بهره گیری از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی به ویژه مشارکت خیرین گرانقدر در کنار تخصیص اعتبارات دولتی توانستیم گام‌های مؤثری برداریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرب المثل های ایرانی از نگاه هوش مصنوعی + عکس