اکران عمومی مستند «پایان ماموریت» در مشهد


اکران عمومی مستند «پایان ماموریت» در مشهد

فیلم مستند «پایان ماموریت» روایتی ناب و دیدنی از فرمانده جوان عملیات‌های فاطمیون شهید صفر سیفی است.

اکران عمومی مستند «پایان ماموریت» در مشهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو؛ جمعه ۲۱ مرداد ماه، ساعت ۱۰ صبح سینما هویزه مشهد، سالن شماره دو مستن پایان مأموریت ساخته ساسان فلاح زاده اکران می‌‎شود. مستند پایان ماموریت، روایتی کوتاه است از حضور رزمنده سرافراز لشکر فاطمیون شهید صفرعلی سیفی در سوریه که مدتی پس از فیلمبرداری این مستند به شهادت می‌‎رسد. این مستند به همت جمعی از فعالان فرهنگی با حضور خانواده شهیدان سیفی ، کارگردان مستند و جمعی از اصحاب فرهنگی شهر اصفهان در تاریخ دوم آذر 1397 اکران گردید . در این مراسم حجت الاسلام فلاح فر کارگردان مستند بیان کرد ؛ شهید سیفی جزو معدود شهیدانی از لشکر فاطمیون است که فیلم هایی از ایشان موجود بوده و شخصیت شهید در ساخت این مستند بی تاثیر نبوده است . فلاح فر افزود شهدای افغانستانی بسیار مظلوم هستند و باید بیشتر به آنها پرداخته شود . سپس تعدادی از اقوام و یکی از رزمندگان افغانستانی مدافع حرم در مورد شهید و رزمندگان فاطمیون صحبت کردند .

شهید مدافع حرم صفرعلی سیفی از فرماندهان میدانی لشکر فاطمیون بود که در عملیات آزاد سازی دیرالزور به شهادت رسید . شهید صفر سیفی که برادر دیگرش نیز در سوریه به شهادت رسیده و مفقودالاثر است با شروع جنگ سوریه برای دفاع از حرم اهلبیت به سوریه رفت و با توجه به توانمندیش جزو فرماندهان لشکر فاطمیون گردید . شهید سیفی قبل از رفتن به سوریه در بازار میوه ای در اصفهان مشغول به فعالیت بوده است .

لشکر فاطمیون از مهمترین یگانهای مستقر در سوریه است که نقش بسیار مهمی در مبارزه با داعش و گروه های تروریستی، تکفیری داشته است . این لشکر متشکل از شیعیان غیور کشور افغانستان است . شیعیان افغانستان همچنین در دفاع مقدس بیش از 8000 شهید ، جانباز و اسیر تقدیم به انقلاب اسلامی کرده اند .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استدلال‌های مضحک نهادهای اطلاعاتی آمریکا از اوضاع جهان