قیمت لیفان 820+ مشخصات فنی


قیمت لیفان 820+ مشخصات فنی

قیمت خودرو هفته گذشته به دلیل امضاء نشدن تواق‌نامه برجام، با افزایش جزئی همراه بود. در این هفته نیز به نظر نمی‌رسد کاهش قیمتی در راه باشد. در این شرایط، خودروی لیفان ۸۲۰ چه قیمتی دارد؟

به گزارش تجارت‌نیوز، در حال حاضر خودروی لیفان ۸۲۰ بر اساس آگهی‌‌ها و آمارهای سایت همراه مکانیک، در بازار خودروی کشور در بازه قیمتی ۵۳۰ تا ۶۱۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

مشخصات فنی

طی سالیان اخیر سلیقه مشتریان به نسبت به خودروها تغییر کرد. در سراسر جهان از آمار فروش خودروهای سدان به نفع مدل‌های کراس‌اور و شاسی‌بلند کاسته می‌شود. در چنین شرایطی تولید یک سدان سایز متوسط در بازار داخل می‌توانست پر ریسک قلمداد شود. اما کرمان‌موتور از بهار ۱۳۹۵ به این چالش تن داد و مدل ۸۲۰ را به‌عنوان بزرگترین، جادارترین و گران‌قیمت‌ترین سدان چینی به بازار فرستاد.

باما نوشت، اما در عمل با استقبال چشمگیری مواجه نشد. پایین نگه‌داشتن تیراژ تولید و حتی شباهت‌های فنی آن به نسل‌های قدیمی تویوتا کمری نیز نتوانست شرایط بازار را به نفع ۸۲۰ تغییر دهد.

قیمت لیفان 820+ مشخصات فنی
ظاهر خودرو لیفان ۸۲۰
قیمت لیفان 820+ مشخصات فنی
نمای داخلی خودروی لیفان ۸۲۰

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

فیروز نادری ،کارشناس صنعت خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: از هفته گذشته خودروها در بازار به دلیل امضاء نشدن تواق‌نامه برجام، با افزایش قیمت جزئی همراه بود. البته در این هفته نیز به نظر نمی‌رسد کاهش قیمتی در راه باشد. اگر افزایش قیمتی نیز اتفاق بیافتد، جزئی است.

او توضیح داد: وزیر صمت اعلام کرد که سال آینده خودروهای اقتصادی وارد بازار می‌شوند. اما به نظر نمی‌رسد این وعده نیز مانند وعده‌های دیگر وزیر تحقق یابد. تا زمانی که این صحبت‌ها و وعده‌های خودرویی عملی نشود، تاثیری در بازار و قیمت‌ها ندارد.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قدردانی حماس از مواضع شجاعانه یمنی‌ها