امام‌جمعه و استاندار یزد مردم را به شرکت در تشییع پیکر جانباختگان قطار مشهد- یزد دعوت کردند


امام‌جمعه و استاندار یزد مردم را به شرکت در تشییع پیکر جانباختگان قطار مشهد- یزد دعوت کردند

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد و استاندار پنجشنبه شب در پیامی از مردم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر زائران طریق الرضای حادثه قطار مسافربری دعوت کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از دفتر امام‌جمعه یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری و مهران فاطمی در پیامی مشترک از شهروندان خواستند بطور گسترده در مراسم تشییع جانباختگان حادثه قطار مشهد ـ یزد که صبح فردا (جمعه) برگزار می‌شود شرکت کنند.

در این پیام آمده است: حادثه ناگوار خروج قطار مسافربری زائران مشتاق و مخلص حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و جان باختن تعدادی از عزیزان هم استانی، مقارن با دهه مبارک کرامت و در آستانه ولادت امام مهربانی‌ها (ع)، یزد را سراسر در اندوه و ماتم فرو برد و خانواده‌هایی را داغدار و مصیبت زده کرد.

رحلت جانگداز این شیفتگان امام رضا (ع) در بازگشت از سفری عارفانه و عاشقانه، دل‌های بسیاری از مردم شریف استان را داغدار و ضایعه جانکاه این حادثه تلخ را برای همگان سخت و سنگین گردانید که انشاء الله در پرتو الطاف بی دریغ الهی و نظر امام رئوف، قابل تحمل گردیده و روان پاک درگذشتگان قرین رحمت و غفران الهی خواهد بود.

ضمن تسلیت صمیمانه این ضایعه تلخ و مصیب ناگوار به مردم شریف و مومن دارالعباده یزد و خصوصا به خانواده‌های داغدار جان باختگان و آرزوی صبر و بردباری برای آنان، هم دردی خویش را با بازماندگان عزیز اعلام می‌کنیم.

به همین مناسبت مراسم تشییع پیکر جمعی از زائران سعید حادثه قطار مسافربری که فرآیند تشخیص هویت و شناسایی آنان به پایان رسیده است راس ساعت هشت صبح روز جمعه ۲۰ خردادماه از محل میدان امام رضا (ع) به سمت خلدبرین برگزار می‌شود، لذا از آحاد مردم شریف و عزادار استان دعوت می‌شود تا با حضور باشکوه در این مراسم، تسلی خاطر بازماندگان از این حادثه دردناک باشند.

پزشکی قانونی استان یزد اعلام کرد که تاکنون هشت پیکر قربانیان حادثه قطار مشهد-یزد شناسایی شدند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان