معاون استاندار گلستان: روابط عمومی‌ها افسران جهاد تبیین در توزیع یارانه‌ها هستند


معاون استاندار گلستان: روابط عمومی‌ها افسران جهاد تبیین در توزیع یارانه‌ها هستند

گرگان - ایرنا - سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: روابط عمومی‌ها به عنوان افسران جهاد تبیین، طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها را به خوبی برای مخاطبان اطلاع رسانی کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدعلی مهاجر روز دوشنبه در نشست توجیهی مسوولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی گلستان اظهارداشت: همراهی و همدلی موجب توفیق در اجرای طرح مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه‌ها می‌شود.

وی بیان‌ کرد: طرح مردمی‌سازی توزیع عادلانه یارانه‌ها اتفاق مبارکی است که البته دشمنان به دنبال بهانه برای ضربه زدن به کشور هستند.

مهاجر گفت:‌ دولت تصمیم گرفته یک بار برای همیشه چرخه معیوب توزیع یارانه‌ها را اصلاح کند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: روابط عمومی‌ها باید در کنار مردم باشند و البته سیستم رصد و پایش باید نظارت لازم را بر اجرای درست طرح داشته باشد.

معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری گلستان نیز ضمن تبریک هفته روابط عمومی و ارتباطات گفت: روابط عمومی‌ها ویترین دستگاه‌ها هستند و انعکاس خدمات و تشریح و روشنگری اقدامات را بر عهده دارند.

علی متکی اظهارداشت: باید در فرصت‌هایی همچون هفته روابط عمومی‌ها از تلاشگرانی که صادقانه و بی هیچ منتی به انعکاس خدمات نظام می‌پردازند، تقدیر کرد.

در این نشست به مرحوم تازه درگذشته «محمدطاهر معمارکاشانی» مدیر روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان ادای احترام شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب