عملیات گازرسانی به 2 روستای سخت گذر اشنویه آغاز شد


عملیات گازرسانی به 2 روستای سخت گذر اشنویه آغاز شد

مهاباد - ایرنا - عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای «گلاز» و «چهل آسیاب» از توابع شهرستان مرزی اشنویه و همچنین گازرسانی به حُفرات خالی محلات این شهر و «نالوس» آغاز شد.

فرماندار اشنویه روز دوشنبه در جریان بازدید از عملیات گازرسانی به این روستاها در گفت وگو با خبرنگار اظهار کرد: برای اجرای عملیات گازرسانی به این روستاها در مجموع ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

سیدعلی ترابی گفت: در راستای گازدار کردن مناطق روستایی، گازرسانی به روستای «دوآب» به اتمام رسیده و تا پایان سال جاری نیز روستاهای گلاز و چهل آسیاب نیز از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

فرماندار اشنویه ادامه داد: عملیات گازرسانی حُفرات خالی در شهرهای اشنویه و نالوس نیز با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

ترابی افزود: گازرسانی به ۱۷ روستای «دشت بیل» این شهرستان نیز پس از چهار سال وقفه با معرفی پیمانکار جدید از سر گرفته شده و عملیات گازرسانی به ۱۳ روستای محور «چپرآباد» نیز در حال اجرا است.

وی تاکید کرد: هم‌اکنون ۴۰ روستای این شهرستان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند و عملیات گازرسانی به ۳۴ روستا نیز در دست انجام است.

شهرستان اشنویه با ۸۲ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و هم مرز با ۲ کشور عراق و ترکیه است در این شهرستان مرزی هم‌اکنون بیش از ۲۰ هزار مشترک گاز وجود دارد.

این شهرستان مرزی دارای ۷۴ روستا و ۲ بخش مرکزی و نالوس است.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر انگور