وزارت نفت در ایجاد مرکز رادیوتراپی ایلام مشارکت کند


وزارت نفت در ایجاد مرکز رادیوتراپی ایلام مشارکت کند

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام و نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی خواستار ایجاد مرکز رادیوتراپی در استان با توجه به عدم برخورداری مردم از امکانات تخصصی به ویژه بیماری‌های صعب‌العلاج از طریق اجرای مسوولیت های اجتماعی حوزه وزارت نفت شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، حسن بهرام‌نیا در ادامه پیگیری‌های خود در مرکز، روز سه‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ پس از دیدار با مدیرعامل بانک آینده به اتفاق نماینده استان در مجلس شورای اسلامی به دیدار وزیر نفت رفت و پیگیر مطالبات استان در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی شد.

در این نشست در خصوص تامین و آماده‌سازی بخشی از زیرساخت‌های اربعین همچون ‌ آب‌سردکن، ژنراتور برق و کانکس(اتاق پیش‌ساخته) ، مطالبه مسوولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در استان ایلام بحث و گفت و گو شد.

تسریع در عملیات اجرایی چاه‌های مطالعه شده و چاه‌های جدید نفت در استان ایلام، موضوع احداث و راه‌اندازی درمانگاه برای پرسنل و نیروهای حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در استان ایلام، ضرورت محاسبه دقیق سهم مردم استان ایلام مطابق نظامنامه مسوولیت‌های اجتماعی وزارت نفت، ایجاد مرکز رادیوتراپی در استان ایلام با توجه به عدم برخورداری مردم استان از امکانات تخصصی ویژه بیماری‌های صعب‌العلاج از طریق اجرای مسوولیت های اجتماعی، مرکز تخصصی درمان ناباروری و سرطان برست در استان ایلام ‌از دیگر موضوعاتی بود که مورد درخواست، مطالبه و تاکید استاندار ایلام و نماینده استان در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

جواد اوجی وزیر نفت نیز در این نشست نسبت به خواسته ها و مطالبات مطرح شده استاندار ایلام و نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی ضمن قول مساعد، دستور سریع برای اجرایی شدن این مطالبات را به عوامل مربوطه داد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این سکانس عاشقانه سانسور شده سریال پایتخت را تا به حال ندیده اید + فیلم