کمیته انضباطی فوتبال به حوادث حاشیه بازی برگشت دور حذفی لیگ برتر نونهالان باشگاه های کشور رسیدگی می‌کند


کمیته انضباطی فوتبال به حوادث حاشیه بازی برگشت دور حذفی لیگ برتر نونهالان باشگاه های کشور رسیدگی می‌کند

تبریز- ایرنا- دبیر هیات فوتبال آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه کادر فنی تیم مهدیه در اواخر بازی برگشت دور حذفی لیگ برتر نونهالان باشگاه های کشور در تبریز تشنج ایحاد کردند، گفت: موضوع به کمیته انضباطی فوتبال گزارش شده و رسیدگی می‌شود.

به گزارش ایرنا، تیم‌های دبیری و مهدیه تبریز در چهارچوب دور برگشت مرحله حذفی رقابت های لیگ برتر نونهالان کشور شامگاه چهارشنبه به مصاف هم رفتند که شاگردان ناصر باقری توانستند با نتیجه چهار بر یک تیم مهدیه را شکست داده و به جمع پنج تیم برتر کشور راه یابند.

علی خاکی زاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بعد از اعلام ۶ دقیقه وقت اضافه بازی از سوی داور و گل دقیقه ۹۶ تیم دبیری که از روی نقطه پنالتی به دست آورد و جواز حضور به مرحله بعد را دریافت کرد، وارد زمین بازی شده و به سمت داور حمله کردند و در این حین به داور بازی ضربه ای وارد کردند که وی به زمین افتاد.

وی با اشاره به اینکه با نتیجه ۳ بر یک بازی به سود دبیری، این تیم مهدیه بود که به مرحله بعد صعود می کرد و با گل چهارم تیم دبیری جواز حضور دریافت کرد، افزود: این موضوع واکنش کادر فنی تیم مهدیه را توجیه نمی کند.

دبیر هیات فوتبال آذربایجان شرقی با اعلام اینکه موضوع جهت بررسی به کمیته انضباطی فرستاده شد تا نتیجه آن اعلام شود، خاطرنشان کرد: در این بین اصلا هیچ تماشاگری وارد میدان نشده بود .

به گزارش ایرنا، دیدار رفت این ۲ تیم با نتیجه ۲ بر صفر به سود مهدیه به پایان رسیده بود.

شایان ذکر است که لیگ برتر نونهالان کشور پس از دور مقدماتی با ده تیم وارد مرحله حذفی شده بود و تیم نونهالان دبیری توانست برای اولین بار در تاریخ فوتبال آذربایجان به مرحله‌ نهایی صعود کند.

تیم‌های سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان، کیای تهران و شاهین شیراز دیگر تیم‌های صعود کرده به این مرحله هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا