فعالیت ورزشی کوتاه قامتان در اردبیل آغاز شد


فعالیت ورزشی کوتاه قامتان در اردبیل آغاز شد

رئیس انجمن کوتاه قامتان استان اردبیل گفت: فعالیت‌های ورزشی کوتاه قامتان در استان اردبیل بعد از سال‌ها چشم‌ انتظاری آغاز شد.

شاهین فرزانه در گفت‌و گو با ایسنا، اظهار کرد: فعالیت ورزشی کوتاه قامتان با همراهی اداره کل ورزش و جوانان و مساعدت مسئولان استانی آغاز شده و کوتاه قامتان در طول هفته 2 روز می‌توانند تمرینات ورزشی انجام داده و مسابقات ورزشی را در سالن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل انجام دهند.


وی با قدردانی از حمایت مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت همگانی استان اردبیل در آغاز فعالیت‌های ورزشی کوتاه قامتان تصریح کرد: چندین سال بود که ما پیگیری‌های لازم را در این حوزه انجام داده و در نهایت موفق شدیم با جلب رضایت و نظر مساعد مسئولان امر فضای ورزشی را برای کوتاه قامتان استان اردبیل مهیا کنیم.


رئیس انجمن کوتاه قامتان استان اردبیل گفت: در روزهایی که سالن ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در اردبیل در اختیار کوتاه قامتان قرار گرفته، انتظار می‌رود شرایط مناسب برای ارتقا سلامت آنها همچنین برگزاری رویدادهای ورزشی متنوع فراهم آید.


فرزانه افزود: مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل قول مساعد داده تا در کنار سایر مسئولان از نزدیک در جریان تمرینات ورزشی کوتاه قامتان قرار گرفته و کمبود امکانات ورزشی کوتاه قامتان را نیز پیگیری و در حد وسع و توان نسبت به رفع آنها اقدام کنند.


وی خاطرنشان کرد: در کنار پیگیری موضوعات و مسایل ورزشی کوتاه قامتان، ما سعی کردیم تا در بخش‌های مختلف خواسته‌ها و مطالبات به حق جامعه کوتاه قامتان را پیگیری کنیم که در سال‌جاری با مساعدت مسئولان استانی در ابعاد فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... اتفاقات مثبت و مناسبی رخ خواهد داد.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم / خواستگاری واقعی مرد متاهل از مریم مومن ! / من زاپاس هیچ زنی نمیشم !