ارتش در کنار مردم مقتدرانه از کشور دفاع می‌کند


ارتش در کنار مردم مقتدرانه از کشور دفاع می‌کند

ارشد نظامی آجا در استان همدان، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همراه با دیگر نیروهای مسلح، در کنار مردم و برای دفاع از کشور مقتدرانه ایستاده است.

به گزارش ایسنا، امیر خلبان پرویز مرادبکی ۲۹ فروردین‌ماه در آیین ویژه بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی و رژه نیروهای مسلح استان همدان، اظهار کرد: ندای "ارتش فدای ملت" اولویت و ماموریت اصلی ارتش جمهوری اسلامی است و برهمین اساس همراه با دیگر نیروهای مسلح، در کنار مردم و برای دفاع از کشور مقتدرانه ایستاده است.

مرادبکی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در شرایط فعلی به مدد فرماندهی معظم کل قوا و با کسب تجاربی ارزشمند و گرانبها، در اوج عزت، اقتدار و قدرت قرار دارد.

وی ادامه داد: خودکفایی در ساخت انواع ادوات و تجهیزات نظامی و دفاعی، بزرگترین نشانه اقتدار و عزت ارتش ایران اسلامی است.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان با اشاره به حضور موثر نیروی زمینی ارتش در مرزها، رصد شبانه روزی آسمان کشور توسط نیروی پدافند و ساخت انواع جنگندهای صاعقه و کوثر به همت نیروی هوایی، مطرح کرد: ارتش جمهوری اسلامی امروز ضمن برقراری امنیت پایدار در سراسر کشور، فضا را برای تحرک و تهدید دشمن به شدت ناامن کرده است.

مرادبکی تاکید کرد: دریادلان نیروی دریایی ارتش نیز با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و ناوشکن های بومی ضمن گذر از دریاهای آزاد و اقیانوس ها، اقتدار نظامی و دفاعی ایران اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و توانمندی هستند و این اقتدار برای ایجاد امنیت و آرامش در منطقه و دفاع از منافع و مصالح کشور است، گفت: پیام اصلی بزرگداشت روز ارتش و رژه یگان‌های مسلح جمهوری اسلامی را ایجاد امنیت پایدار در کشور، صلح و دوستی برای دوستان و نمایش توان و اقتدار نظامی برای مقابله با تهدید دشمنان عنوان کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی