اسموتی انجیر


اسموتی انجیر

اسموتی انجیر، یکی از سالم‌ترین و مقوی‌ترین نوشیدنی‌های میوه‌ای می‌باشد. انجیر جزو میوه‌های بسیار مغذی و پرخاصیت بوده که می‌توانید با سرو این اسموتی خوشمزه هم از طعم  عالی و منحصر آن لذت ببرید و هم از ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود در این نوشیدنی بهره ببرید

اسموتی انجیر
میوه انجیر حاوی مواد معدنی، چون ویتامین‌های A، E، C، نیاسین، پتاسیم، کلسیم، منیزیم، امگا ۳ و امگا ۶، ریبوفلاوین، آهن و… که موجب بهبود سلامت قلب، سلامت گوارش، درمان کم خونی، تقویت استخوان ها، تنظیم فشار خون، سلامت کبد، حفظ سلامت پوست و مو، سلامت دندان و.. خواهد شد.
اسموتی انجیر یک نوشیدنی انرژی زا بوده که برای ورزشکاران و مخصوصا بدنسازان بسیار عالی می‌باشد. این نوشیدنی خوشمزه و عالی را می‌توانید خیلی سریع و راحت در منزل تهیه کنید و از طعم آن لذت ببرید. همچنین این اسموتی برای کودکان نیز بسیار مناسب بوده و می‌توانید برای وعده صبحانه و یا حتی عصرانه آماده و سرو کنید.
از دیگر انواع نوشیدنی‌های خوشمزه و لذیذ می‌توان به اسموتی نارگیل، اسموتی انبه و کیوی، اسموتی کیوی و آناناس، اسموتی موز و بادام، اسموتی ریواس، میلک شیک انبه، میلک شیک طالبی، میلک شیک نوتلا و… اشاره کرد.
مواد لازم
حبه‌های یخ: ۱ فنجان
ماست یونانی ساده: سه چهارم فنجان
شیر بادام: یک دوم فنجان (شیر معمولی نیز می‌توانید جایگزین کنید)
عسل: یک و یک دوم قاشق غذاخوری
آب پرتقال: ۱ قاشق غذاخوری (ترجیحا تازه)
انجیر بزرگ و رسیده: ۶ عدد (به دو نیم شده باشند)
مراحل
گام ۱
همه مواد گفته شده را در مخلوط کن قرار دهید.

گام ۲

یک دقیقه یا تا زمانی که خوب مخلوط شوند بهم بزنید.

گام ۳

اسموتی بدست آمده را به صورت مساوی در سه لیوان بریزید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انواع دسر و بستنی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ چهره سوسانو بعد از گذشت 18 سال این شکلی شد!