تست شخصیت شناسی از طریق رنگ پر!


تست شخصیت شناسی از طریق رنگ پر!

کدام پر را بیشتر از همه دوست دارید هر کدام از آنها شخصیت شما را بیان میکنه.

از بین ۱ تا ۶ کدام را انتخاب میکنید؟

تست شخصیت شناسی از طریق رنگ پر!

پر شماره ۱_ نارنجی

رویاپردازی و تخیل با اهمیت ترین بخش شخصیت شما محسوب می شوند. شما رویاهای بزرگی در سر می پرورانید و تا زمانی که به اهدافتان نرسید، دست از تلاش برنمی دارید. ایده آل گرایی و کمال طلبی شما زبانزد است و برای همین است که انتظاراتتان از افراد و اهدافتان بسیار بالاست. همین باعث ناراحتی شما در اکثر مواقع می شود. زیرا همیشه همه چیز بر طبق انتظارات شما پیش نمیرود.

شماره ی ۲_ بنفش

استعداد یادگیری بارزترین ویژگی شخصیت شماست. توانایی یادگیری چیزهای پیچیده بدون کوچکترین سختی، مردم را به حیرت می آورد. عطش شما برای یادگیری تمامی ندارد. همین امر بر زندگی و روابط شما تاثیر می گذارد. شما قادر به انجام تعهدات خود نسبت به عزیزان خود نیستید، زیرا یادگیری را بر هر چیز دیگری ترجیح می دهید.

شماره ی۳_ زرد

انفجار کلمه ایست که در واقع شما را توصیف می کند. مدام از این شاخه به آن شاخه می پرید. دیگران شما را شخصی با وظایف گوناگون می شناسند. از بیرون اینطور بنظر میرسد که انگار می خواهید همواره با پروژه های مختلف مشغول باشید. البته تمایلی به تکمیل هیچ کاری ندارید. صرفا مشغول بودن شما را راضی نگاه می دارد. همین که نمی توانید بر یک چیز متمرکز بمانید، به شما احساس گیجی و سردرگمی می دهد.

شماره ی ۴_ صورتی

بارزترین ویژگی شخصیت شما اتحاد و همدلی با دیگران است. شما با مردم خوب هستید. به آن ها احترام می گذارید. به دیگران یاری می رسانید و در پاسخ نیز از افراد زیادی کمک دریافت میکنید. بسیاری از مردم خواستار اینند که به تنهایی به اهداف خودشان برسند. اما شما دوست دارید دیگران را نیز در نیل به اهدافتان همراه خود کنید. شما دیگران را با هم متحد و یکی می کنید. زیرا می اندیشید که موفقیت دیگران، موفقیت شما خواهد بود.

شماره ی ۵_ مشکی

شخصیت شما با دو ویژگی خلاقیت و هنر گره خورده است. شما از مهارت های هنری فوق العاده ای برای بیان خود استفاده می کنید. نقاشی، نوشتن، حکاکی، موسیقی. مهم نیست چه هنری را انتخاب می کنید. شما می توانید اثری منحصر به فرد بسازید که سایرین را شگفت زده می کند.

شماره ی ۶_ آبی

استقلال ویژگی شاخص شخصیت شماست. شما روی پای خود می ایستید. حتی آن زمان که نیاز به کمک دارید سعی می کنید کارها را به تنهایی انجام دهید. زیرا نمی خواهید دیگران را مسئول کنید و کارتان به دیگران تحمیل شود. اجازه نمی دهید کسی به شما کمک کند زیرا نمی خواهید دیگران تصور کنند که شما به آن ها مدیونید. از دروغ و دروغگو بیزارید. رک و راست هستید. افراد کمی اطرافتان دارید. اما همان ها، دوستان واقعی شما هستند. جامعه به شما اعتماد دارد و به شما احترام می گذارند.



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آیا عشق به تنهایی برای شروع یک زندگی کافی است؟